سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس شگفت انگیز است

ردمی با تعریف از سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌گوید این گوشی در در فاصله بین دو نیمه فوتبال شارژ کامل می‌شود.

گوشی‌های خانواده ردمی نوت 11 یکی از جذاب‌ترین محصولاتی هستند که در حال حاضر وارد بازار شده‌اند. این کمپانی 1 میلیون نسخه از آن‌ها را تاکنون از طریق وب‌سایت رسمی خودش فروخته که نشان دهنده استقبال خارق‌العاده‌ از این گوشی‌ها است.

شارژ ردمی نوت 11 پرو پلاس در عرض 15 دقیقه!

اخیراً صفحه ردمی در شبکه اجتماعی ویبو به عملکرد باتری و سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس پرداخته است. در این پست ویبو نوشته شده است: «وقتی در حال تماشای یک مسابقه فوتبال هستید، نمی‌توانید حتی یک ثانیه آن را هم از دست بدهید. توت 11 پرو پلاس در فاصله بین دو نیمه فوتبال، شارژ کامل می‌شود». سپس Lu Weibing مدیرعامل ردمی با باز انتشار این پست، نوشته است که «باورنکردنی است. 15 دقیقه‌ای شارژ آن پر می‌شود».

سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

ردمی نوت 11 پرو پلاس، بالارده‌ترین مدل سری نوت 11 است. بزرگ‌ترین تفاوت بین دو مدل پرو پلاس و پرو، پشتیبانی از شارژ فوق سریع 120 وات در مدل پرو پلاس است. با این ظرفیت شارژ، باتری 4،500 میلی‌آمپر ساعتی گوشی در عرض تنها 15 دقیقه شارژ کامل می‌شود. سرعت شارژ این گوشی 2 برابر سرعت شارژ 67 واتی در نسخه پرو است.

سرعت شارژ گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس

این گوشی هوشمند از پمپ شارژ هوشمند با راندمان بالا برخوردار است و با باتری‌های دو رشته‌ای چند قطبی MTW برای کاهش امپدانس شارژ و افزایش دما همکاری می‌کند. این گوشی همچنین گواهی شارژ سریع امن و حرفه‌ای TÜV Rheinland را هم دریافت کرده است و به چند باتری مجهز شده است. از دیگر فناوری‌های ایمنی این گوشی می‌توان به محافظ شارژ سریع، تراشه تشخیص ایمنی داخلی، محافظ اتصال کوتاه، محافظ ولتاژ بیش از حد و محافظت در برابر دمای بیش از حد اشاره کرد.

گوشی ردمی نوت 11 پرو پلس همچنین از دو حالت شارژ پشتیبانی می‌کند. وقتی به سرعت بسیار بالایی نیاز نیست، دما روی 38 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. در همین حالت هم گوشی در عرض تنها 19 دقیقه شارژ کامل می‌شود.

این گوشی برای تجربه مطمئن شارژ سریع 120 واتی از یک صفحه خنک کننده مایع 1818 میلی‌متری استفاده می‌کند. یک سیستم اتلاف گرما سه بعدی نیز که از گرافیت چند لایه، ژل حرارتی، فویل مسی و چند عنصر دیگر ساخته شده نیز از پردازنده در برابر دمای زیاد محافظت می‌کند.