گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی

گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی، با طراحی جدید و پردازنده اسنپدراگون به بازارهای جهانی می‌آیند

گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی برخلاف نسخه چینی خود با ظاهری جدید و چیپست‌های اسنپدراگون برند کوالکام وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

ماه گذشته کمپانی شیائومی از سه گوشی ردمی نوت 11، نوت 11 پرو و نوت 11 پرو پلاس در چین رونمایی کرد. خیلی زود بعد از رونمایی رسمی، این کمپانی خبر از فروش 500 هزار نسخه از گوشی های سری ردمی نوت 11 در عرض یک ساعت داد! اکنون گزارش تازه‌ای منتشر شده که می‌گوید این گوشی‌ها به زودی وارد بازارهای جهانی می‌شوند. در این گزارش همچنین آمده است که سری Redmi Note 11 با ظاهری کاملاً متفاوت و چیپست‌های سری اسنپدراگون کمپانی کوالکام وارد دیگر بازارها می‌شوند.

تغییرات گوشی های سری ردمی نوت 11 برای ورود به بازار جهانی

همانطور که احتمالاً می‌دانید، گوشی ردمی نوت 11 به چیپست Dimensity 810 و دو گوشی پرو به چیپست Dimensity 920 کمپانی مدیاتک مجهز هستند. این درحالیست که شیائومی تصمیم گرفته گوشی‌های محبوب جدیدش را با چیپست‌های سری اسنپدراگون و ظاهری نسبتاً تغییر پیدا کرده وارد بازارهای جهانی کند.

آنطور که در این گزارش ادعا شده، گوشی‌های این خانواده در سه ماهه نخست سال 2022 با چیپست اسنپدراگون وارد بازارهای بین‌المللی می‌شوند. البته مشخص نیست علت تصمیم جایگزین کردن تراشه‌های اسنپدراگون با دایمنسیتی توسط شیائومی چیست.

گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی

یکی از افشاگران چینی می‌گوید این تصمیم احتمالاً به خاطر کمبود موجودی تراشه‌های Dimensity در کارخانجات شیائومی گرفته شده است. او می‌گوید احتمالاً در زیر قاب نسخه بین‌المللی خانواده ردمی نوت 11 شاهد حضور تراشه‌های اسنپدراگون 695 و اسنپدراگون 778 جی پلاس باشیم.

در گزارشی مرتبط، گفته شده که شیائومی قصد دارد نسخه اصلی این خانواده را با نام ردمی نوت 11 تی 5G به بازار هند عرضه کند. علاوه بر این، دو نسخه پرو و پرو پلاس نیز با نام Xiaomi 11i و Xiaomi 11i HyperCharge عرضه خواهند شد. با توجه به پشتیبانی نسخه پرو پلاس از فناوری شارژ 120 واتی، شیائومی تصمیم گرفته نام HyperCharge را برای این مدل در هند انتخاب کند و از این تکنیک بازاریابی استفاده کند. البته مشخص نیست آیا نسخه هندی این گوشی‌ها هم به چیپست‌های اسنپدراگون مجهز می‌شود یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*