گلکسی اس 22 پلاس

گلکسی اس 22 پلاس، بهترین طراحی جلو را در خانواده S22 سامسونگ دارد

اگر بین گوشی‌های سری Galaxy S22 دنبال انتخاب زیباترین مدل هستید، ما گوشی گلکسی اس 22 پلاس با حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر را پیشنهاد می‌کنیم.

گلکسی اس 22 اولترا، مجهز‌ترین نسخه خانواده S22 سامسونگ است که از برآمدگی کمتری برای دوربین خود، یک اسلات مخصوص جایگیری قلم S Pen در داخل خود گوشی، نمایشگر بزرگ‌تر و مشخصات بهتر دوربین بهره می‌برد. اما اگر دنبال گوشی زیباتری هستید، ما به شما گلکسی اس 22 پلاس را به خاطر طراحی زیباتر قاب جلویی که دارد پیشنهاد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

گلکسی اس 22 و اس ۲۲ پلاس با تغییرات جزئی در طراحی می‌آیند؛ عکس و ویدیوی جدید را تماشا کنید

نسخه پلاس گلکسی S22 کوچک‌تر است و حواشی دور نمایشگر آن در هر چهار طرف کاملاً یک اندازه با هم هستند که دلیل کافی برای خرید است. هرچند گوگل و اپل هم گوشی‌هایی با این سبک طراحی را عرضه کرده‌اند، ولی حاشیه هر چهار طرف نمایشگر آن‌ها به طور کلی ضخامت خیلی بیشتری از گوشی‌های سامسونگ دارد. سامسونگ همین طراحی را برای نسخه اصلی گلکسی S22 نیز حفظ کرده است.

چانه زیر نمایشگر کوچک‌تر گلکسی اس 22 پلاس نسبت به مدل اولترا

یک افشاگر مطرح که با نام Ice Universe شناخته می‌شود، می‌گوید چانه زیر نمایشگر گوشی Galaxy S22 Plus کمی کوچک‌تر از مدل Ultra است. عکس‌هایی که از مدل اولترا در دنیای واقعی منتشر شده نشان دهنده حاشیه بسیار پهن‌تر زیر نمایشگر نسبت به طرف‌های دیگر است.

گلکسی اس 22 پلاس

او همچنین می‌گوید، گلکسی S22 Plus شبیه به آیفون 13 اپل با حاشیه‌هایی باریک‌تر و طراحی پانچ هول (حفره روی نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی) به جای ناچ بالای صفحه است. هم نمایشگر و هم قاب پشتی گوشی مسطح هستند، هرچند کمی در لبه‌ها انحنا پیدا کرده تا در دست گیری آن آسوده‌تر باشد.

نسخه پلاس سری S22 به یک نمایشگر 6.55 اینچی 120 هرتزی با نسبت ابعاد کوتاه‌تر از نسل گذشته و یک باتری 4،500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. آرایش دوربین‌های پشتی آن را سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول 12 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال تشکیل می‌دهند. دوربین جلوی این گوشی نیز 10 مگاپیکسلی است.

این گوشی با چیپست اسنپدراگون 898 در بازارهای چین و ایالات متحده فروش خواهد رفت، در حالی که سایر نقاط جهان با چیپست‌های اگزینوس ساخت خود سامسونگ از این گوشی میزبانی خواهند کرد. معمولاً عملکرد نسخه‌هایی که به چیپست اسنپدراگون مجهز بوده‌اند، عملکرد بهتری را ثبت کرده‌اند؛ ولی امسال قضیه کمی متفاوت پیش می‌رود. چرا که سامسونگ برای تولید پردازشگر گرافیکی تراشه جدید اگزینوس 2200 از غول چیپست‌سازی جهان، کمپانی AMD کمک گرفته است.

میزان تولید مورد نظر سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی S22 از ناامیدی این شرکت برای فروش زیاد گوشی‌هایش خبر می‌دهد، ولی هر چه هست آن‌ها برترین گوشی‌های بازار خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*