هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022 معرفی شد + عکس و مشخصات

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022 معرفی شد. این شاسی بلند پرفروش هوندا در مدل جدید تغییرات ظاهری متعددی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت ژاپنی هوندا به صورت رسمی از مدل 2022 پاسپورت پرده برداشت. این شاسی بلند پرفروش که در بازار آمریکا با قیمت پایه 40 هزار دلار به فروش می‌رسد اکنون از لحاظ طراحی در تمام بخش‌ها بدون نقص ظاهر شده و برای خانواده‌ها یک گزینه بسیار مناسب به شمار می‌رود. همچنین طراحان برای چراغ‌های اصلی جلو الگوی جذاب و گرافیک داخلی جدیدی را در نظر گرفتند.

مشخصات هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022

هوندا پاسپورت 2022 در تمام تریم‌ها به یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 280 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 9 سرعت اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022

از امکانات تریم EXL این شاسی بلند ژاپنی نیز می‌توان به پوشش چرم برای صندلی‌ها و جزئیات کابین، در صندوق عقب بازشونده با ریموت، ریموت استارت، سنسورهای پارک عقب و جلو، گرم کن صندلی‌ها در ردیف جلو، مونوروف الکتریکی، شارژر بی‌سیم موبایل و نمایشگر استاندارد ۸ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی اشاره کرد.

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022

تریل اسپرت به عنوان جذاب‌ترین تریم پاسپورت 2022 محسوب می‌شود؛ چرا که هوندا برای این نسخه ویژگی‌های آفرودی خاصی را در نظر گرفته است تا بتواند به نیاز مشتریانی که به ماجراجویی علاقه دارند به خوبی پاسخ دهد. این خودرو نسبت به نسخه استاندارد حدود 10 میلی‌متر از سطح زمین فاصله بیشتری دارد و از رینگ‌های 18 اینچی با لاستیک‌های آفرودی 245/60 بهره می‌برد.

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022 در بخش جلوپنجره و سپر جلو نیز با سایر تریم‌ها متفاوت به نظر می‌رسد. در کابین نیز لوگو تریم اسپرت با جزئیات نارنجی رنگ به چشم می‌خورند. برای این مدل آینه جانبی تاشونده خودکار و گرم کن برای برف پاکن‌ها هم به شکل استاندارد در نظر گرفته شده است.

الیت به عنوان گران‌ترین مدل پاسپورت 2022 محسوب می‌شود که به شکل استاندارد از امکاناتی چون گرم کن و تهویه صندلی ردیف جلو و عقب به همراه گرم کن فرمان بهره می‌برد. کلیه تریم‌ها در بخش ایمنی نیز به جدیدترین نسخه از دستیار ایمنی اختصاصی هوندا با نام هوندا سنسینگ مجهز شدند.

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022

از امکانات ایمنی دستیار هوندا سنسینگ می‌توان به هشدار کمربند برای ردیف عقب، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری و هشدار برخورد اشاره کرد. لازم به ذکر است هوندا پاسپورت برای نخستین بار در سال 1993 میلادی معرفی شد و در سال 2002 به تولید رسید، اما پس از مدتی وقفه، هوندا در سال 2018 نسل جدیدی از آن را ارائه کرد و توانست تا به امروز به یکی از محصولات پرفروش این خودروساز ژاپنی تبدیل شود.

قیمت تریم‌های مختلف

هوندا پاسپورت تریل اسپرت 2022

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*