گلکسی تب A8 2021

مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 به همراه چند تصویر فاش شد

یک منبع قابل اعتماد مشخصات فنی گلکسی تب A8 2021 را به همراه چند تصویر جدید از این تبلت منتشر کرده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

چند ماه پیش شایعاتی در مورد نسخه ۱۰.۵ اینچی تبلت گلکسی تب A8 2021 شنیده شد. این تبلت تا چند روز دیگر وارد تولید انبوه می‌شود تا آماده رونمایی در ماه آینده میلادی شود. سامسونگ هنوز هیچ چیزی را در مورد این تبلت فاش نکرده است، اما به لطف مشخصات فنی و رندرهای فاش شده می‌توانیم شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم.

علاوه بر این، در حالی که ما منتظریم سامسونگ رسماً این تبلت را معرفی کند، دو تصویر جدید هم از تبلت گلکسی تب ای ۸ منتشر شده که آن را در دو رنگ جدید نشان می‌دهد.

این تصاویر که از سوی WinFuture منتشر شده‌اند، کلید پاور و کلیدهای تنظیم صدا را به همراه یک میکروفون روی فریم سمت راست تبلت و اسلات سیم کارت/ کارت حافظه microSD را روی فریم سمت چپ دستگاه به نمایش می‌گذارند. در بالای دستگاه یک میکروفون دیگر به همراه دو اسپیکر قرار دارد و در زیر تبلت هم یک پورت USB-C با یک جفت اسپیکر و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود.

شما یک دوربین سلفی را در سمت راست حاشیه نمایشگر ۱۰.۵ اینچی LCD این تبلت در اختیار خواهید داشت که ۵ مگاپیکسلی است. در پشت دستگاه هم یک دوربین تک لنزی ۸ مگاپیکسلی با حلقه مشکی دور آن حضور دارد. لوگو سامسونگ هم از مرکز قاب در نسل قبلی، به پایین گوشه سمت چپ قاب در نسل جدید منتقل شده است.

در قلب تپنده این دیوایس چیپست Unisoc Tiger T618 به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم حضور دارد. این تبلت در سه نسخه ۳۲،۶۴،۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و سیستم عامل اندروید روی آن نصب است. منبع حرفی از نسخه اندروید آن نزده، اما نتایج بنچمارک گلکسی تب A8 2021 نشان می‌دهند که آن اندروید ۱۱ است.

انرژی این تبلت توسط یک باتری ۷،۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، ولی مشخص نیست سرعت شارژ آن چقدر است. از دیگر نکات مهم در خصوص این دیوایس می‌توان به اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از صدای دالبی اتموس، بازگشایی قفل صفحه با تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت جانبی، وای فای Dual-Band و اتصال موبایل LTE اشاره کرد. سامسونگ این تبلت را در سه رنگ و با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*