گلکسی اس ۲۲ نوت

گلکسی اس ۲۲ نوت با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک‌ها ظاهر شد

گوشی گلکسی اس ۲۲ نوت سامسونگ – Samsung Galaxy S22 Note یا همان گلکسی اس ۲۲ اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک Geekbench ظاهر شد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا که احتمال دارد با نام گلکسی اس ۲۲ نوت عرضه شود، ماه گذشته با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ و ۸ گیگابایت رم با شماره مدل SM-S908B در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد. اکنون نسخه اسنپدراگونی آن با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با دو شماره مدل SM-S908N و SM-S908U در گیک‌بنچ دیده شده است. ظاهراْ اولی نسخه کره‌ای و دومی نسخه آمریکایی این گوشی است.

بیشتر بخوانید:

گلکسی نوت نمرده است؛ گلکسی اس 22 اولترا با نام S22 Note عرضه خواهد شد

هر دو مدل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کنند، ولی نسخه کره‌ای به ۱۰ گیگ رم و نسخه آمریکایی به ۸ گیگ رم مجهز است. یک افشاگر اخیراً ادعا کرده است که گوشی گلکسی S22 Note در دو نسخه با رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

نسخه اسنپدراگونی گلکسی اس ۲۲ نوت در گیک‌بنچ

این نسخه‌ها در مقایسه با نسخه اگزینوسی عملکرد بهتری در آزمون‌های تک هسته‌ای Geekbench 5 داشته‌اند. امتیاز کسب شده توسط این گوشی ۱،۲۱۹ امتیاز بوده، در حالی که نسخه اگزینوسی در همین آزمون‌ها ۶۹۱ امتیاز را ثبت کرده است. با این حال اختلاف فاحشی بین عملکرد دو نسخه در آزمون‌های چند هسته‌ای وجود ندارد. مدل اگزینوسی ۳،۱۶۷ امتیاز را کسب کرده، در حالی که نسخه اسنپدراگونی ۳،۱۵۴ امتیاز را به نام خودش ثبت کرده است. البته توجه داشته باشید که این امتیازها به نسخه‌های پیش تولیدی گوشی اعطا شده و قطعاً نسخه‌های تجاری امتیاز متفاوتی را کسب خواهند کرد.

سامسونگ ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن ماه) میزبان رویداد گلکسی آنپکد است که انتظار می‌رود در آن از گوشی‌های سری Galaxy S22 رونمایی کند. این خانواده شامل سه عضو به نام‌های اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ نوت / اولترا خواهد بود. پیش‌فروش این گوشی‌ها هم خیلی زود پس از برگزاری رویداد آنپکد آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*