انتشار تصاویری از گلکسی اس ۶ اج پلاس ابعاد بزرگ این فبلت را نمایان می کند

همانطور که میدانید کمپانی سامسونگ قرار است در تاریخ ۲۱ مرداد ماه از دو گوشی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی کند.تا امروز اطلاعات بسیاری از گلکسی نوت ۵ منتشر شده اما از گلکسی اس ۶ اج پلاس چیز زیادی نمی دانیم.هرچند که به نظر می رسد تنها با مدل بزرگتر Galaxy S6 Edge روبرو باشیم.به هر حال امروز تصاویری از گلکسی اس ۶ اج پلاس منتشر شده که می‌تواند دید خوبی از ابعاد این گوشی در ذهن ما ایجاد نماید.

galaxy-s6-edge-plus-1

در تصویر بالا +Galaxy S6 edge در کنار گلکسی نوت ۴ قرار گرفته تا ابعاد بزرگ آن به کاملا مشخص باشد.به نظر می رسد که مهندسین کره‌ای به خوبی موفق شده‌اند تا ابعاد Galaxy S6 edge را بدون تغییر خاصی در بدنه و یا بخشی از آن، افزایش دهند. تصویر زیر نیز نمایش بسیار خوبی از بخش‌های کناری، پشتی و جلویی گوشی دارد.

galaxy-s6-edge-plus-2

بر اساس شایعاتی که پیش از این در مورد گلکسی اس ۶ اج پلاس منتشر شده ،  احتمالا شاهد به کارگیری چیپ Exynos 7422 یا Snapdragon 808 در این گوشی‌هوشمند باشیم. همچنین احتمالا محصول جدید سامسونگ صفحه‌نمایشی ۵.۷-اینچی با وضوح تصویر ۲K داشته باشد. سازندگان برای دوربین پشتی نیز از سنسوری ۱۶-مگاپیکسلی به همراه فلاش LED استفاده نموده‌اند و دوربین سلفی نیز به سنسوری ۵-مگاپیکسلی مجهز شده است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*