عیسی زارع پور

عیسی زارع پور ، وزیر ارتباطات سرانجام به اینستاگرام آمد

عیسی زارع پور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سرانجام به اینستاگرام و چند شبکه اجتماعی مجاز دیگر مانند سروش، لینکدین، آی گپ و بله آمد.

روز گذشته، روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد عیسی زارع پور ، وزیر ارتباطات کشورمان سرانجام وارد شبکه های اجتماعی مجاز شده است. جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات با انتشار توییتی از ایجاد صفحه های رسمی وزیر ارتباطات در فضای مجازی خبر داد.

عیسی زارع پور

بر این اساس، سرانجام عیسی زارع پور فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی خارجی شامل لینکدین و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی داخلی سروش، آی گپ، گپ، روبینو، بله، ایتا و روبیکا آغاز کرده است. تمام حساب‌های کاربری وزیر ارتباطات در این شبکه های اجتماعی با نام EisaZarepour فعال شده‌اند و به ارتباط با مردم خواهند پرداخت.

بی میلی عیسی زارع پور به فعالیت در فضای مجازی

در ماه‌های گذشته فعالیت نداشتن وزیر ارتباطات در فضای مجازی و عدم حضور در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، انتقاداتی را به دنبال داشت. وی در همین رابطه گفته بود در شبکه های اجتماعی هستم، اما ترجیح می‌دهم وزیر برقراری ارتباطات باشم تا وزیر رسانه. به نظر می‌رسد زارع پور با این اظهار نظر به نوعی به محمد جواد آذری جهرمی، وزیر قبلی ارتباطات طعنه زده است. آذری جهرمی بر خلاف زارع پور حضور فعالی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر داشته و بارها پست‌های حاشیه‌سازی را در فضای مجازی به انتشار رسانده بود.

اما عیسی زارع پور خیلی اهل فضای مجازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی نیست و تاکنون رویه‌ی متضاد با آذری جهرمی را در پیش گرفته بود. او همچنین اظهار کرده بود برای برقراری ارتباط با دانشجویان و همچنین ارتباط خانوادگی، همه ساعته در فضای مجازی آنلاین هستم و به ایمیل‌ها نیز پاسخ می‌دهم، اما فرصت زیادی برای حضور در شبکه های اجتماعی ندارم. زارع پور اضافه کرد:

نباید توقع داشت که در تمام ساعت‌ها در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشم و پاسخ بدهم. در حال حاضر روزانه پیام‌های زیادی از اکانت‌هایی که در شبکه های اجتماعی دارم دریافت می‌کنم. اگر بخواهم به همه پیام‌ها جواب بدهم و حضور مداوم داشته باشم باید کارم را تعطیل کنم. اما اصلا نگاه منفی به شبکه های اجتماعی ندارم.

حالا پس از انتقادات صورت گرفته و حرف و حدیث‌های به وجود آمده، ظاهرا وزیر ارتباطات تسلیم شده و عضویت رسمی خود در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، آی گپ، سروش، بله، ایتا، گپ، روبینو و روبیکا را اعلام کرده است. البته او همچنان در شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌های فیلتر شده مانند تلگرام و توییتر فعالیتی ندارد و فقط از طریق شبکه‌های مجاز به ارتباط با مردم خواهد پرداخت. زارع پور قبلا درباره عضویت در توییتر گفته بود در شبکه‌ای که از نظر قانون استفاده از آن ممنوع است عضویتی نخواهد داشت.