دلینو

چالش دوستی دلینو

دلینو یه اپلیکیشن سفارش آنلاین غذاست و سال‌هاست توی این حوزه به صورت تخصصی فعالیت داره. ما توی دلینو تلاشمون بر این بوده با ارائه‌ی سرویس تخصصی و حرفه‌ای توی حوزه‌ی غذا، تجربه‌ی یه سفارش آنلاین خوب رو توی ذهن کاربرامون ثبت کنیم.

توی دلینو همیشه تخفیف و اتفاق‌های جذابی به مناسبت‌های مختلف به راهه. یکی از این اتفاقای جذاب، چالش دوستی دلینوست. این چالش شبیه یه چالش دوست شناسی می‌مونه و کلی هیجان‌انگیزه چون قراره توی این چالش رفیق فابریک و دوست خوب رو بشناسی. با شرکت توی این چالش هم توی یه بازی باحال شرکت کردی که می‌تونی با دوستات به اشتراک بذاریش و هم می‌تونی توی قرعه‌کشی آیفون 13 شرکت کنی. تازه خبرای دیگه‌ای هم هست. توی این چالش قراره برنده‌ی کلی کد تخفیف و جایزه‌های مختلف نقدی و غیرنقدی باشی.

ویژگی‌های چالش دوستی دلینو

چالش دوستی دلینو از تاریخ 22 آبان شروع شده و هنوز ادامه داره. شرکت توی این چالش راحت‌تر از چیزیه که فکرشو کنی. فقط کافیه وارد این لینک بشی و مشخصاتی مثل اسم و فامیل و محل سکونتت رو وارد کنی. بعد از کامل شدن این مشخصات یه پرسش‌نامه با 10 تا سوال برات به نمایش درمیاد که باید به اون‌ها جواب بدی. موضوع سوال‌ها مختلفه و بیشتر درباره‌ی سلیقه و چیزاییه که دوستشون داری. با جواب دادن به سوالایی که ازت پرسیده می‌شه می‌تونی شناخت دوستات رو نسبت به خودت به چالش بکشی. پس حواست باشه که جوابای درستی رو ثبت کنی. بعد از کامل کردن پرسش‌نامه یه کد تخفیف جذاب برای ثبت سفارش غذا از دلینو بهت داده می‌شه و می‌تونی خودت رو به غذای مورد علاقه‌ات مهمون کنی.

توی این مرحله لینک دعوت پرسش‌نامه برات به نمایش درمیاد و می‌تونی از طریق پیامک، واتساپ و تلگرام لینک پرسش‌نامه‌ت رو با بقیه به اشتراک بذاری. حالا صفحه‌ی بازی برای شما به دو قسمت تقسیم شده. تو یه قسمت درصد شناخت دوستات از تو رو نمایش می‌ده و توی قسمت دیگه اگه تو هم پرسش‌نامه دوستات رو جواب بدی درصد شناخت تو نسبت به دوستات رو بهت نشون می‌ده. به همین ترتیب می‌تونی یه بازی باحال رو با دوستات شروع کنی و سر این که کدوم دوستت بیشتر سلیقه‌ی تو رو می‌دونه و تو رو می‌شناسه یه رقابت جذاب راه بندازی.

دلینو

قوانین چالش دوستی دلینو

قوانینی که برای شرکت توی چالش دوستی دلینو باید بدونی چندتا قانون ساده‌ان:

  • به ازای هر کدوم از دوستات که به پرسش‌نامه‌ات جواب بدن یه شانس بیشتر برای شرکت توی قرعه‌کشی‌های جوایز خفن دلینو دریافت می‌کنی.
  • برنده‌های قرعه‌کشی برای دریافت جایزه حتماً باید شناسنامه و کارت ملی رو همراه خودشون داشته باشن.
  • دلینو مجازه که مشخصات و تصویر افرادی که توی قرعه‌کشی برنده شدن رو توی رسانه‌های دلینو یا سایر رسانه‌ها منتشر کنه.
  • زمان قرعه‌کشی و اعلام جوایز دلینو فقط از طریق رسانه‌‌ی مربوط به دلینو (اینستاگرام) اطلاع‌رسانی می‌شه و رسمیت داره.
  • اگه دلینو در جریان چالش متوجه بشه که کاربری به هر طریقی خارج از روند معمول بازی به افزایش شانس خودش اقدام کرده، مجازه کاربر رو از بازی حذف کنه.

دلینو

شرایط شرکت در چالش دوستی دلینو

شرکت توی این چالش شرایط خاص و محدودیتی رو نداره. شما با هر سن و از هر استانی که هستی می‌تونی توی این چالش شرکت کنی و دوستات رو به این بازی دعوت کنی. تنها نکته اینه که باید از طریق سایت یا اپلیکیشن دلینو برای ساختن حساب کاربری اقدام کنی. توی صفحه‌ی شروع چالش باید شماره‌ی همراهی که باهاش حساب کاربری دلینو رو ساختی، وارد کنی و بعد رمز عبوری که برای حساب کاربریت انتخاب کردی رو وارد کنی. به همین راحتی!

توی این پست بلاگ دلینو از چالش دوستی دلینو گفتیم و مراحل انجامش رو توضیح دادیم. اگه می‌خوای برنده‌ی آیفون 13 باشی باید هرچه زودتر بازی رو شروع کنی و شانست رو برای قرعه‌کشی افزایش بدی. پس تا زمان از دست نرفته روی لینک کلیک کن و دست به کار شو!

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*