اندروید 12 GO EDITION

اندروید 12 GO EDITION معرفی شد؛ گوشی های ارزان قیمت، سریعتر و امن تر می‌شوند

گوگل از اندروید 12 GO EDITION رونمایی کرد. نسخه گو ادیشن اندروید 12 برای گوشی‌ های ارزان قیمت توسعه داده شده است و آنها را سریعتر و امن تر از قبل می‌کند.

دو ماه قبل گوگل بیلد پایدار اندروید 12 را منتشر کرد و حالا شاهد رونمایی از نسخه سبک سیستم عامل موبایلی گوگل با نام اندروید 12 GO EDITION برای گوشی‌های ارزان قیمت هستیم.

اندروید 12 GO EDITION ؛ نسخه گوگل برای گوشی‌های اقتصادی

این نسخه از اندروید در گوشی های اقتصادی سال 2022 استفاده خواهد شد و به ادعای گوگل در هنگام باز کردن برنامه‌ها تا ۳۰ درصد سریع‌تر خواهد بود. همچنین انیمیشن‌های رابط کاربری نیز روان‌تر شده‌اند.

اندروید 12 GO EDITION

حالا سیستم عامل مي‌تواند در صورتی که یک برنامه برای مدتی استفاده نشود، آنها را وارد خواب کند. شما همچنین مي‌توانید از برنامه Files Go برای حذف ایمن فایل‌ها استفاده کنید و در صورت نیاز پس از ۳۰ روز آنها را بازگردانید. یک دکمه ترجمه نیز به منو مولتی تسکینگ اضافه شده که متن حاضر در نمایشگر گوشی را ترجمه می‌کند.

البته گوگل فقط عملکرد سیستم عامل را در اندروید 12 GO EDITION بهبود نبخشیده، بلکه نگاه ویژه‌ای به مسئله حریم خصوصی نیز داشته است. پنل حریم خصوصی Android 12 به نسخه گو ادیشن نیز راه پیدا کرده است و به شما اجازه می‌دهد تمامی مجوز‌های برنامه‌های مختلف را مشاهده کرده و در صورت نیاز آنها را لغو کنید.

اندروید 12 GO EDITION

علاوه بر آن، به لطف نشانگر جدیدی که در نوار وضعیت گوشی ظاهر می‌شود، می‌توانید متوجه شوید که آيا برنامه‌ای در حال استفاده از دوربین یا میکروفون دستگاه شما است یا خیر.

نسخه جدید سیستم عامل موبایلی گوگل دسترسی اپلیکیشن‌ها به موقعیت مکانی دقیق شما را محدود می‌کند و فقط یک لوکیشن تقریبی را در اختیار آنها قرار مي‌دهد. همچنین اگر کاربر به هر دلیلی بخواهد به شخص دیگری اجازه دهد که برای مدتی از گوشی هوشمندش استفاده کند، می‌‌توان به صورت موقت حالت میهمان را از صفحه قفل فعال کرد. به محض انجام این کار، اندروید 12 گو ادیشن دستگاه را ریست مي‌کند.

اندروید 12 GO EDITION

گوگل مشخص نکرد که چه دستگاه‌هایی با اندروید 12 GO EDITION عرضه خواهند شد و تنها به این نکته اکتفا کرد که در اوایل 2022 شاهد عرضه این دستگاه‌ها خواهیم بود. این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال حاضر ۲۰۰ میلیون کاربر از نسخه گو اندروید استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*