مدیاتک دایمنسیتی 9000

مدیاتک دایمنسیتی 9000 تقریبا 4 برابر سریعتر از اسنپدراگون 888 است

نتایج بنچمارک‌های جدید نشان می‌دهد که تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 در برخی تست‌ها تا ۴ برابر سریع‌تر از اسنپدراگون 888 است. چیپست Dimensity 9000 پرچمدار مدیاتک برای سال 2022 خواهد بود.

نتایج یک بنچمارک جدید اطلاعات جالبی را درباره تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 منتشر کرده است. تراشه پرچمدار مدیاتک توانسته به راحتی سایر رقبا در بخش بالا رده بازار را شکست دهد و حتی امتیاز کسب شده توسط آن چند برابر برخی نام‌های مطرح است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از AI Benchmark، دایمنسیتی 9000 ستاره تست اخیر بوده است. در تست مربوطه از AI Benchmark V5 Preview استفاده شده و نماینده مدیاتک در برابر رقبای قدرتمندی همچون گوگل تنسور، اگزینوس ۲۱۰۰، های‌سیلیکون کایرین 9000، اسنپدراگون 888 و برخی دیگر از مدل‌های دایمنسیتی قرار گرفته است.

اگرچه Dimensity 9000 در اکثر بخش‌ها پیشتاز بوده است؛ اما مهمترین دستاورد آن به تست هوش مصنوعی مربوط می‌شود که توانسته در آن امتیاز ۶۹۲.۵ را به دست آورد. این امتیاز ۲.۷ برابر بیشتر از گوگل تنسور، ۳.۷ برابر بیشتر از اگزینوس 2100، ۳.۹ برابر بیشتر از کایرین 9000 و ۴.۲ برابر بیشتر از اسنپدراگون 888 است.

مدیاتک دایمنسیتی 9000

درست است که این نتایج در روی کاغذ (تست‌های بنچمارک) خوب به نظر می‌رسند؛ اما کاربران عادی به این راحتی متوجه تفاوت مورد نظر نخواهند شد. هوش مصنوعی در بخش‌هایی همچون تشخیص چهره، تصویر برداری، واقعیت افزوده، تشخیص گفتار، دستیار صوتی هوشمند و … کاربرد دارد که یعنی کاربران نباید انتظار سرعت پردازشی بیشتر را داشته باشند. در واقع مدیاتک دایمنسیتی 9000 در این بخش‌ها هوشمند‌تر از رقبا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*