قابلیت های EMUI 12

بررسی ویدیویی امکانات و قابلیت های EMUI 12 ، رابط کاربری جدید هواوی

در این ویدیو نگاهی به امکانات و قابلیت های EMUI 12 به عنوان رابط کاربری جدید هواوی می‌اندازیم و با ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

هواوی نسخه دوازدهم از رابط کاربری خود با نام EMUI 12 را برای محصولاتش معرفی کرده و انواع امکانات، نوآوری‌ها و قابلیت های جدید را در آن گنجانده است. این نسخه از ویژگی‌های سیستم عامل هارمونی 2.0 الهام گرفته و برخی از آنها را به اندروید آورده است. EMUI 12 از رنگ‌های اصلی سفید، مشکی و آبی تشکیل شده و در طراحی آن از پیچیدگی‌های ظاهری کاسته شده و سرعت و راحتی به کاربران هدیه داده شده است.

رابط کاربری جدید EMUI 12 بسیار روان و پویا بوده و هواوی برای افکت‌ها و تجربه حرکت بین عناصر مختلف آن از طبیعت و نیروی جاذبه الهام گرفته است. یکی از ویژگی‌های این نسخه، امکان تغییر اندازه و ضخامت فونت سیستم عامل است و شما می‌توانید به راحتی با جابه‌جایی یک نوار لغزان، خوانایی نوشته‌ها را باب میل خود کنید. همچنین برخی از ویژگی‌های یکپارچه HarmonyOS به رابط کاربری مخصوص اندروید هواوی یعنی EMUI 12 آورده شده که یکی از آنها یکپارچگی با دیوایس پلاس است. قابلیت Device+ به کاربران اجازه می‌دهد با لمس یک آیکون، ارتباطی را بین دستگاه‌های هواوی خود به وجود بیاورید.

قابلیت های EMUI 12

سیستم توزیع فایل یکپارچه باعث می‌شود دسترسی آسان‌تری به فایل‌ها و اسناد خود داشته باشید و اپلیکیشن تماس های ویدیویی MeeTime هم ارتقا پیدا کرده و قابلیت‌های جدیدی دریافت کرده است. هواوی اعلام کرده رابط کاربری EMUI 12 سریع‌ترین و پایدارترین نسخه این رابط کاربری است و در آن به امنیت بالاتر اطلاعات کاربران نیز توجه ویژه‌ای شده است.

در ویدیوی زیر می‌توانید با امکانات و قابلیت های EMUI 12 به عنوان رابط کاربری جدید هواوی آشنا شوید.

ویدیوی قابلیت های EMUI 12 هواوی