بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanded Edition برای شیائومی می نوت 10 لایت

بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanded Edition برای شیائومی می نوت 10 لایت منتشر شد

بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanded Edition برای شیائومی می نوت 10 لایت منتشر شد. این آپدیت، عملکرد فنی و عمر باتری Mi Note 10 Lite را بهبود می‌بخشد.

این روزها بیشتر موضوع بحث‌ها مربوط به آپدیت MIUI 13 است که پیش از پایان سال 2022 میلادی در چین منتشر خواهد شد؛ اما هنوز هم گوشی‌هایی با برند شیائومی، ردمی و پوکو وجود دارد که هنوز آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition، نسخه پیشرفته و ارتقا یافته MIUI 12.5 را دریافت نکرده‌اند.

امروز، سرانجام بروزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition برای شیائومی می نوت 10 لایت منتشر شد. در حال حاضر فقط نسخه گلوبال این گوشی موفق به دریافت آپدیت جدید می یو آی شده است. نسخه‌ای که در چین، روسیه، هند، ترکیه و قاره اروپا فروخته می‌شود شامل نسخه گلوبال نمی‌شود و کاربران این مناطق فعلاً نمی‌توانند این آپدیت جدید را دریافت کنند.

این آپدیت نرم افزاری جدید با شماره بیلد V12.5.4.0.RFNMIXM منتشر شده و 2.7 گیگابایت هم حجم دارد. اگر شما هم صاحب نسخه گلوبال گوشی شیائومی می نوت 10 لایت هستید، می‌توانید این بروزرسانی را دریافت کنید. برای بررسی این موضوع می‌توانید وارد صفحه تنظیمات گوشی خود شده و سپس به بخش “About” بروید. اگر در شماره ساخت گوشی شما پیش از حروف “XM” از حروف “MI” استفاده شده بود، یعنی این که شما هم واجد شرایط دریافت این آپدیت هستید.

نسخه ارتقا یافته MIUI 12.5 وعهده‌های بزرگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد بهتر
  • عمر باتری بیشتر
  • الگوریتم‌های جدیدی که به طور مؤثرتر منابع را به صورت پویا مصرف می‌کنند تا تجربه کاربری کلی روان باشد
  • مدیریت بهتر حافظه برای مصرف کارآمدتر از RAM
  • مکانیزم جدید ذخیره‌سازی که گوشی شما را در دراز مدت پاسخگو نگه می‌دارد
  • بهبود هسته سیستم

نوت 10 لایت من

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*