گوشی ریلمی GT 2 PRO

گوشی ریلمی GT 2 PRO با نوآوری‌های انقلابی در صنعت موبایل در راه است

گوشی ریلمی GT 2 PRO با نوآوری‌های منحصر به فردی در راه است. یکی از ویژگی‌های خاص گوشی پرچمدار Realme، قاب پشتی آن با جنسی شبیه به کاغذ است!

اخیراً شرکت چینی ریلمی تأیید کرده است که 20 دسامبر (29 آذر ماه) از گوشی‌های پرچمدار جدید سری Realme GT رونمایی خواهد کرد. ریلمی در این رویداد از دو گوشی هوشمند پرده خواهد برداشت که یکی از آن‌ها ریلمی GT 2 و دیگری ریلمی GT 2 PRO نام دارند. هرچند در پوسترهایی که ریلمی منتشر کرده هیچ جزئیاتی فاش نشده، اما گفته می‌شود این دو گوشی به چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام مجهز هستند.

طراحی کاغذی در گوشی ریلمی GT 2 PRO

اکنون ریلمی شروع به انتشار تیزرهای تبلیغاتی گوشی‌های جدید سری GT 2 کرده است. در یکی از این پست‌های تبلیغاتی، ریلمی می‌گوید گوشی‌های این خانواده برای نخستین بار در جهان از متریالی شبیه به کاغذ برای قاب پشتی خود استفاده می‌کنند. ریلمی چند روز پیش هم تأیید کرده بود که این گوشی‌ها به یک دوربین فوق عریض 150 درجه‌ای مجهز خواهند بود که در نوع خودش بی‌همتاست.

گوشی ریلمی GT 2 PRO

مدیرعامل اجرایی ریلمی اخیراً در یک پست در شبکه اجتماعی ویبو عنوان کرده که گوشی‌های سری Realme GT 2 دارای طراحی شبیه به کاغذ خواهند بود. بنابراین به نظر می‌رسد پشت قاب گوشی ریلمی GT 2 PRO از بافت منحصر به فردی استفاده می‌کند.

اما در دیگر خبر منتشر شده، تصاوصیر و مشخصاتی از گوشی ریلمی 9i منتشر شده است و ظرفیت باتری این گوشی اقتصادی نیز فاش شده است.

گوشی ریلمی GT 2 PRO و ریلمی 9i

اولین گوشی خانواده Realme 9 با نام ریلمی 9i در دست توسعه قرار دارد. رندرهای این محصول مدت‌ها پیش برای نخستین بار منتشر شد. گزارش‌های اولیه‌ای هم وجود دارد که به مشخصات فنی این گوشی اشاره دارد. این گوشی ظاهراً به ماژول دوربین مشابهی با گوشی ریلمی GT Neo 2 مجهز است. به علاوه اینکه از یک باتری بزرگ 4،880 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*