آپدیت سامسونگ گلکسی S8

سامسونگ با انتشار یک آپدیت، دارندگان گلکسی S8 و S8 پلاس را سورپرایز کرد

تازه‌ترین آپدیت گلکسی S8 و S8 پلاس برای رفع حفره‌های امنیتی و تقویت حریم خصوصی کاربران انتشار یافت؛ آن هم در حالی که قرار نبود سامسونگ به پشتیبانی نرم افزاری گلکسی اس 8 – Galaxy S8 ادامه دهد.

در اوایل سال جاری، سامسونگ سری گلکسی S8 را از فهرست پشتیبانی نرم افزاری خود خارج کرد؛ با وجود این، چند ماه قبل یک آپدیت امنیتی را برای این گوشی ها ارائه کرد. حالا آپدیت دیگری با شماره ورژن G95xFXXUCDUK1 برای پرچمداران پنج ساله سامسونگ از راه رسیده است.

در حال حاضر، کاربران سامسونگ در فرانسه به آپدیت دسترسی پیدا کرده‌اند؛ اما به تدریج دامنه انتشار آن گسترش خواهد یافت. این به‌روزرسانی با وصله امنیتی ماه نوامبر 2021 همراه است و بسیاری از آسیب‌پذیری‌های مربوط به امنیت دستگاه را برطرف می‌کند.

کاربران سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در روزهای پیش‌رو، می‌توانند از مسیر Settings » Software update ، امکان دسترسی به آپدیت را بررسی کنند.

ناگفته نماند این گوشی‌ها در اوایل سال 2017 با اندروید 7 وارد بازار شدند. سیستم عامل آن‌ها در سال 2018 به اندروید 8 ارتقا یافت و سپس One UI را بر مبنای اندروید 9 پای دریافت کردند.