رنجرور SV مدل 2022

رنجرور SV مدل 2022 آمد؛ زیبا، لوکس و قدرتمند + عکس

رنجرور SV مدل 2022 معرفی شد. مدل 2022 شاسی بلند رنجرور SV اکنون زیباتر، لوکس‌تر و قدرتمندتر از قبل به نظر می‌رسد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت لندرور حدود 2 ماه قبل از نسل جدید رنجرور پرده برداشت و به تازگی نیز نسخه SV این شاسی بلند لوکس را معرفی کرد. نسخه SV نسبت به نسخه استاندارد لوکس‌تر است و خریداران می‌توانند برای آن آپشن‌های متعددی را سفارش دهند. همچنین امکان شخصی‌سازی این نسخه نیز گسترده‌تر خواهد بود؛ به گونه‌ای که طبق اعلام لندرور مشتریان می‌توانند رنگ خودرو را از میان 1.6 میلیون ترکیب مختلف را انتخاب کنند.

مشخصات رنجرور SV مدل 2022

رنجرور SV مدل 2022

از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری رنجرور SV با مدل استاندارد می‌توان به قطعات سرامیکی موجود روی بدنه و داخل کابین اشاره کرد. کابین رنجرور SV مدل 2022 در بخش‌های مختلف به روکش پشمی مجهز شده است. علاوه بر این لندرور آپشن خاتم‌کاری کنسول را نیز در نظر گرفته است.

رنجرور SV مدل 2022

این نسخه از قطعات چوبی فراوانی نیز در کابین بهره می‌برد که توسط لیزر برش داده شدند؛ مثلا ابعاد برخی از تزئینات چوبی به 6 میلی‌متر در 8 میلی‌متر می‌رسد. همچنین صندلی‌های این خودرو نیز از چرم نیمه آنیلین تک‌رنگ بهره می‌برند و مشتریان می‌توانند الگوهای اختصاصی را برای آن سفارش دهند. این خودروساز با هدف توجه به دوستداران محیط زیست و مواد پایدار آپشن‌های اولترافبریک را نیز در نظر گرفته است.

رنجرور SV مدل 2022

رنجرور SV مدل 2022 در بخش ظاهری به رینگ‌های 23 اینچی مجهز شده که آن را با مدل استاندارد متمایز می‌کند. مشتریان می‌توانند این رینگ‌ها را در 7 طرح مختلف انتخاب کنند. جلوپنجره، سپر جلوی منحصربه‌فرد، قطعات فلزی نصب شده در بخش پایین چرا‌های عقب و رودری‌ها به عنوان سایر تفاوت‌های این نسخه با مدل استاندارد محسوب می‌شوند.

رنجرور SV مدل 2022

مشتریان می‌توانند این نسخه را در کنار رنگ‌های استاندارد در 14 رنگ ویژه دیگر نیز سفارش دهند. همچنین اگر باز هم این رنگ‌ها مورد پسند مشتریان نبود، می‌توان هر رنگ دلخواه دیگر را سفارش داد. این خودروساز تم‌های پیش‌فرضی را برای آسان‌تر کردن فرایند انتخاب رنگ از میان 1.6 میلیون ترکیب در نظر گرفته است. این تم‌ها دارای تنوع و جذابی زیادی هستند و امکان سفارش دو یا چند تم به شکل جداگانه برای نمای بیرونی و داخلی وجود خواهد داشت.

رنجرور SV مدل 2022

بر اساس اخبار منتشر شده، رنجرور SV مدل 2022 از یک پیشرانه V8 توئین توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 523 اسب بخار را به تولید برساند. در حال حاضر جزئیاتی از قیمت و زمان عرضه آن در دست نیست، اما از ابتدای سال 2022 میلادی امکان سفارش این خودرو فراهم خواهد شد. این خودرو برای نخستین بار قرار است با فاصله محوری بیشتر با ظرفیت حمل 5 سرنشین به تولید برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*