گوشی هواوی پی 50 پاکت

مشخصات پردازنده، باتری و دوربین گوشی هواوی پی 50 پاکت فاش شد

نخستین گوشی تاشو Huawei با نام P50 Pocket در آستانه رونمایی قرار دارد. یک گزارش جدید به افشای مهم‌ترین مشخصات گوشی هواوی پی 50 پاکت پرداخته است.

بر اساس اعلام قبلی، گوشی هواوی پی 50 پاکت در روز دوم دی ماه معرفی خواهد شد. به لطف اطلاعات لو رفته اما از همین حالا با بسیاری از مشخصات این گوشی آشنا شده‌ایم؛ مثلا اینکه از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند.

مشخصات گوشی هواوی پی 50 پاکت

تا جایی که می‌دانیم، این گوشی منعطف تاشو یک صفحه نمایش 6.8 اینچی اصلی و یک صفحه مدور ثانویه با سایز 1 اینچ دارد که زیر ماژول دوربین قرار می‌گیرد. دستگاه از تراشه Kirin 9000 قدرت خواهد گرفت؛ اما بدون قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل!

گوشی هواوی پی 50 پاکت

دوربین اصلی گوشی، به سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 تجهیز خواهد شد. دوربین‌های فوق عریض 13 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر نیز با آن همراه خواهند بود. رزولوشن دوربین سلفی اما هنوز مشخص نیست.

به نظر می‌رسد باتری P50 Pocket با ظرفیت 4100 میلی‌آمپر ساعت، دوام شارژ زیادی داشته باشد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 66 وات هم دیگر ویژگی آن محسوب می‌شود.

شایعات از قیمت ارزان‌تر این دیوایس در قیاس با گلکسی زد فلیپ 3 حکایت دارند که با برچسب قیمت 999 دلاری وارد بازار شد. البته این صرفا یک گمانه‌زنی است.

در مراسم رونمایی روز پنجشنبه 23 دسامبر، باید علاوه بر این گوشی منتظر ملاقات با ساعت هوشمند هواوی واچ D، عینک هوشمند و چند نوت بوک هم باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*