حالت عکاسی ماکرو در دوربین گلکسی S22 اولترا

دوربین گلکسی S22 اولترا توانایی عکاسی ماکرو را هم دارد

یکی از منابع از طریق قطعه کدهای One UI متوجه حضور یک حالت عکاسی جدید در دوربین گلکسی S22 اولترا شده که به کاربر اجازه عکاسی ماکرو را می‌دهد.

بر اساس شایعات، گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا/ نوت از همان تعداد پیکسل‌های دوربین نسل گذشته استفاده می‌کند؛ اما دوربین‌ها فقط به رزولوشن محدود نمی‌شوند و اگر شایعات جدیدی که منتشر شده واقعیت داشته باشد، نسل بعدی گوشی پرچمدار سامسونگ بهترین دوربین را در دنیای گوشی‌ها ارائه خواهد کرد.

گوشی گلکسی S22 Ultra به دوربین چهارگانه‌ای با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است که ظاهراً نسخه پیشرفته سنسور HM3 است. به جز این، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید مشابه مدل گلکسی  S21 و دو سنسور تله فوتو جدید سونی نیز روی قاب پشتی این گوشی قرار دارند که یکی سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری پریسکوپی و دیگری یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری است.

اولین نسل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ، ISOCELL HM1 بود که خیلی شگفت‌انگیز نبود. و در حالی که این دوربین در گلکسی اس ۲۱ اولترا ارتقا پیدا کرد، گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا یکی از نخستین محصولاتی خواهد بود که می‌تواند از توانایی واقعی این سنسور دوربین استفاده کند.

Ice Universe، پیشتر گفته بود که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌تواند عکس‌هایی بهتر با جزئیاتی بیشتر را ثبت کند. ظاهراً این یک حالت عکاسی قدرت گرفته از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت تصویر است که جزئیات، رنگ‌ها و روشنایی بهتری را ارائه می‌کند. این افشاگر حتی عکسی را هم در اختیار دارد که این موضوع را ثابت می‌کند، ولی در حال حاضر نمی‌تواند بنا به دلایلی نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی S22 اولترا را منتشر کند.

حالت عکاسی ماکرو در دوربین گلکسی S22 اولترا

علاوه بر این، وب‌سایت کره‌ای ITMaterial تکه کدهایی را کشف کرده که ظاهراْ نشان می‌دهد گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا یک ویژگی شبیه به حالت ماکرو خواهد داشت که به شما امکان می‌دهد بتوانید به سوژه نزدیک شوید و از فاصله نزدیک جزئیاتش را ثبت کنید. این قابلیت “Detail enhancer” نام دارد و به همراه دوربین اصلی گوشی ارائه می‌شود. ظاهراً این حالت عکاسی ماکرو در آینده با یک بروزرسانی نرم افزاری به گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز هستند، اضافه خواهد شد.

اگرچه دو گوشی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس فاقد سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هستند، آن‌ها نیز در نوع خود هیجان انگیز هستند و انتظار می‌رود از چینش دوربین‌های جدیدی بهره‌مند باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*