تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز با کیت خان، هر آفرودری را شیفته خود می‌کند + عکس

تیونر روسی خان با کیت جدید خود برای تویوتا لندکروز سری 200، این شاسی بلند آفرود قدرتمند را حتی آماده‌تر از قبل کرده است.

شاید در حال حاضر تویوتا لندکروز سری 300 در مرکز توجهات باشد ولی نسل گذشته آن یعنی سری 200 که از سال 2007 تا 2021 تولید شد، همچنان طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. تیونر روسی «خان اینترنشنال» (Khann International) به درخواست مشتریان از استرالیا و خاورمیانه، یک کیت با نام Expedition را برای لندکروز سری 200 ارائه داده است.

تویوتا لندکروز با کیت خان

تخصص این شرکت تیونینگ مستقر در مسکو، ساخت کیت‌های بدنه اسپرت برای خودروهای تویوتا و لکسوس است ولی این بار محصولی متفاوت را به ارمغان آورده است. تویوتا لنکدکروز در حالت عادی هم یک غول آفرود است اما کیت Expedition قابلیت‌های آفرود آن را حتی بیش از پیش تقویت می‌کند.

پنل‌های بدنه کیت Expedition که مبتنی بر جدیدترین فیس لیفت لندکروز سری 200 طراحی و ساخته شده، این هیولا را حتی خشن‌تر و همچنین مدرن‌تر کرده است. در نمای جلوی این شاسی بلند شاهد یک سپر جلوی آفرودی سفارشی با یک جلوپنجره خاص، محافظ‌های پلاستیکی و یک لایت بار LED بالای لوگوی تویوتا هستیم.

تویوتا لندکروز با کیت خان

دریچه هوای روی کاپوت نیز المان جدیدی است که در کیت Expedition تویوتا لندکروز سری 200 به چشم می‌خورد و همچنین از سایر ویژگی‌ها می‌توان به گلگیرهای مشکی، چرخ‌‌های آلیاژی ده پره مشکی‌رنگ، رکاب‌ها و لوله تنفس در سمت راست خودرو اشاره کرد. در قسمت عقب این شاسی بلند نیز یک چرخ زاپاس و سپری جدید با روکش‌کاری پلاستیکی بیشتر جهت محافظت در برابر سنگ‌ها به کار رفته است.

رنگ نارنجی بدنه با سقف، چرخ‌ها و سایر قسمت‌های مشکی‌رنگ روی هم رفته ترکیب جالبی از آب در آمده است. شرکت خان جزئیاتی را درباره جوانب فنی کیت Expedition به اشتراک نگذاشته اما واضح است که یک کیت لیفت برای سیستم تعلیق (جهت افزایش ارتفاع خودرو) و چرخ‌های جدید برای این خودرو در نظر گرفته است.

تویوتا لندکروز با کیت خان

با توجه به نوشته V8 زیر چراغ عقب سمت راست می‌توان گفت تویوتا لندکروز Expedition مجهز به یک پیشرانه 5.7 لیتری V8 بنزینی یا یک پیشرانه 4.5 لیتری V8 دیزلی توربوشارژ خواهد بود. با این حال، مشخص نیست شرکت تیونینگ خان قصد ارتقای عملکرد این شاسی بلند را دارد یا خیر.

خان اینترنشنال اظهار داشته است که کیت Expedition «به‌زودی» در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت این کیت مشخص نیست اما با توجه به پنل‌های بدنه جدید و ارتقای شاسی، قطعاً قیمت بالایی خواهد داشت.

در ادامه تصاویر بیشتری را از تویوتا لندکروز با کیت خان مشاهده می‌کنید: