هک شدن اکانت اینستاگرام

مهمترین دلیل هک شدن اکانت اینستاگرام از دید پلیس فتا

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا مهمترین دلیل هک شدن اکانت اینستاگرام را شرح داد.

در حال حاضر اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود و روزانه کاربران ساعات زیادی را در آن می‌گذارند، اما در این میان کاربران با انجام برخی از اشتباهات باعث می‌شوند تا سودجویان حساب کاربری آنها را هک کرده و کنترل صفحه اینستاگرامی آنها را در دست بگیرند. در همین راستا رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با شرح مهمترین دلیل هک شدن اکانت اینستاگرام چند راهکار را برای جلوگیری از آن ارائه کرد.

آشنایی با دلایل هک شدن اکانت اینستاگرام

سرهنگ علی محمد رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در این خصوص عنوان کرد انتخاب رمز عبور ساده به عنوان دلیل اصلی هک صفحات اینستاگرامی محسوب می‌شود. وی افزود برای جلوگیری از هک اکانت باید یک رمز عبور پیچیده حداقل هشت کاراکتر شامل حروف کوچک و بزرگ، اعداد و علائم انتخاب کرد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در ادامه بیان کرد برای این که ایمنی صفحه اینستاگرام را افزایش داده و از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنید باید از انتخاب رمزهای قابل حدس بپرهیزید و قابلیت تایید دو مرحله‌ای اکانت اینستاگرامی خود را فعال کنید. همچنین در صورت امکان صفحه کاربری خود را از حالت عمومی به حالت خصوصی تغییر دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*