خانواده گوشی های شیائومی 12

تاریخ رونمایی از خانواده گوشی های شیائومی 12 رسماً مشخص شد

در حالی که همه 21 آذر منتظر رونمایی از خانواده گوشی های شیائومی 12 – Xiaomi 12 بودیم، اما این اتفاق نیافتاد. حالا تاریخ رسمی آن مشخص شده است.

خانواده گوشی های شیائومی 12 که قرار بود 12 دسامبر معرفی شوند، ظاهراً در تاریخ 28 دسامبر (7 دی ماه) رونمایی خواهند شد. رویداد معرفی این گوشی‌ها سه‌شنبه هفته آینده ساعت 17:30 به وقت محلی چین و 13:00 به وقت ایران برگزار خواهد شد. شیائومی به طور دقیق اعلام نکرده که اعضای خانواده Mi 12 چه تعداد هستند، اما ما به لطف پست‌های منتشر شده در ویبو با سه عضو این خانواده به نام شیائومی 12، 12 ایکس و 12 پرو آشنا هستیم. ما همچنین در مورد یک نسخه دیگر این خانواده به نام شیائومی 12 اولترا نیز شنیده‌ایم، ولی هنوز به طور رسمی حیات این گوشی تأیید نشده است.

خانواده گوشی های شیائومی 12

گوشی‌ساز چینی به جز اینکه گوشی‌های سری 12 خود از چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرند، هیچ یک از دیگر جزئیات شنیده شده را تأیید نکرده است. با این حال مشخص نیست که آیا هر سه مدل این خانواده هم از این چیپست قدرت خواهند گرفت، یا اسنپدراگون 8 نسل 1 فقط قدرت‌بخش مدل پرو این خانواده است.

با توجه به اینکه یک هفته تا رونمایی رسمی از این گوشی بیشتر باقی نمانده، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شیائومی با انتشار پوسترهای تبلیغاتی، برخی از ویژگی‌های محصولات جدیدش را فاش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*