ابعاد و مشخصات نمایشگر شیائومی 12 اولترا

ابعاد و مشخصات نمایشگر شیائومی 12 اولترا فاش شد

یک افشاگر چینی ابعاد و مشخصات نمایشگر شیائومی 12 اولترا را فاش کرد. به نظر می رسد صفحه نمایش Xiaomi 12 Ultra کوچک‌تر از نسل قبلی خودش است.

با وجود رو به اتمام بودن سال جاری، شیائومی خودش را آماده رونمایی از نسل جدید گوشی‌های جدید پرچمدارش می‌کند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که به برخی از مشخصات کلیدی مربوط به نمایشگر شیائومی 12 اولترا، گران‌ترین عضو این خانواده اشاره می‌کند.

این گزارش جدید توسط یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. به نظر می‌رسد گوشی Xiaomi 12 Ultra به نمایشگری با اندازه 6.5 تا 6.6 اینچی و رزولوشن 2K مجهز باشد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ابعاد این نمایشگر هر دو مدل Ultra و Ultra Enhanced Edition مشابه هم باشد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نمایشگر این دو عوض به مراتب کوچک‌تر از نمایشگر 6.81 اینچی شیائومی می 11 اولترا نسل قبلی شده است. این تغییر می‌تواند باعث در دست‌گیری راحت‌تر نسخه اولترا و استفاده آسان‌تر از گوشی با یک دست شود.

بر اساس گزارش‌های پیشین، شیائومی 12 پرو هم احتمالاً به یک نمایشگر 6.6 اینچی با یک دوربین در زیر نمایشگر خود مجهز خواهد بود. بنابراین دو مدل 12 پرو و 12 اولترا با یکدیگر تفاوت زیادی در بخش نمایشگر ندارند. چندی پیش تصاویری از محافظ نمایشگر گوشی شیائومی 12 پرو به بیرون درز کرد که حاوی اطلاعات مفیدی بود.

بیشتر بخوانید:

شیائومی 12 پرو احتمالا به دوربین زیر نمایشگر مجهز است

اما این افشاگر علاوه بر اشتراک گذاشتن جزئیاتی از نسل بعدی گوشی‌های برند شیائومی، اضافه کرده است که مدل‌های جدید برند Redmi نیز در سال آینده نمایشگرهای کوچک‌تری خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*