شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو احتمالا به دوربین زیر نمایشگر مجهز است

ویدیوهایی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد گوشی شیائومی 12 پرو – Xiaomi 12 Pro مثل گوشی شیائومی MIX 4 به یک دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد بود.

به تازگی لوگو MIUI 13 در برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض رابط کاربری MIUI شیائومی ظاهر شده است. به طور همزمان، چندین ویدیو نیز منتشر شده که امکانات جدیدی که قرار است به این رابط کاربری اضافه شوند را به تصویر می‌کشد. اما ظاهراً موبایلی که در این ویدیوها استفاده شده، گوشی معرفی نشده شیائومی 12 پرو است.

بیشتر بخوانید:

قابلیت های جدید و جذاب MIUI 13 شیائومی را در این ویدیوها تماشا کنید

وب‌سایت Xiaomiui می‌گوید، موبایلی که در ویدیوی معرفی امکانات رابط کاربری MIUI 13 به کار رفته، گوشی Xiaomi 12 Pro است. زیرا هیچ گوشی دیگر شیائومی که تاکنون معرفی نشده از چنین طراحی برخوردار نیست.

وقتی به ویدیوها دقت می‌کنیم، موبایلی را می‌بینیم که به یک نمایشگر با چهار طرف گرد مجهز است؛ هرچند شبیه به آنچه شیائومی با گوشی‌های سری Mi 11 خود معرفی کرد نیست. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر این گوشی کمی ضخیم‌تر است. اما نکته جالب توجهی که در خصوص این موبایل وجود دارد، حضور دوربین سلفی در زیر نمایشگر آن است. شیائومی پیشتر از چنین فناوری به نام CUP (دوربین زیر پنل) در گوشی شیائومی میکس 4 استفاده کرده است.

تجهیز شیائومی 12 پرو به اسپیکرهای پیزوالکتریک

احتمال اینکه گوشی Xiaomi 12 Pro هم مثل مدل Mi MIX به یک اسپیکر پیزوالکتریک مجهز باشد، وجود دارد. زیرا در این ویدیوها هیچ اسپیکر فیزیکی روی گوشی دیده نمی‌شود.

انتظار می‌رود شیائومی طی روزهای آینده از گوشی‌های سری شیائومی 12 رونمایی کند. ما هنوز به طور کامل با طراحی و برخی از مهم‌ترین مشخصات فنی این گوشی‌ها آشنا نیستیم. هرچند طی روزهای گذشته چندین تصویر از قاب و محافظ صفحه مربوط به این محصولات به بیرون درز کرد، اما آن‌ها هم جزئیات خاصی را در اختیار ما نمی‌گذارند. به زودی با اطلاعات بیشتری باز خواهیم گشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*