تصاویر باکیفیت گلکسی S21 FE

تصاویر باکیفیت گلکسی S21 FE را در 4 رنگ ببینید

یک ماه مانده تا رونمایی، ایوان بلس تصاویر باکیفیت گلکسی S21 FE را منتشر کرد که پرچمدار اقتصادی سامسونگ را در چهار رنگ به نمایش می‌گذارد.

ظاهراً به رونمایی از گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن نزدیک شده‌ایم. ایوان بلس، افشاگر مطرح دنیای موبایل تصاویر باکیفیت گلکسی S21 FE را در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده که این گوشی را در چهار رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند.

تصاویر باکیفیت گلکسی S21 FE

همانطور که در تصاویر می‌بینید، این پرچمدار اقتصادی قرار است در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و سبز عرضه شود؛ اگرچه هنوز اسامی رسمی این مدل‌ها را نمی‌دانیم. طراحی این گوشی یادآور گلکسی اس 21 است، ولی از قطعات رده پایین‌تری در آن استفاده شده تا سامسونگ بتواند قیمت نهایی دستگاه را کاهش دهد. سامسونگ این گوشی را برای رقابت با قاتلان پرچمداران برندهای چینی وارد بازار خواهد کرد.

تاکنون هر چیزی که نیاز است از گوشی گلکسی اس 21 اف ای بدانیم، فاش شده است. احتمالاً سامسونگ در ماه ژانویه 2022 (طی ماه آینده)‌ از این دیوایس رونمایی کند. انتظار می‌رود گلکسی S21 FE به یک نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز باشد و شاید نرخ رفرش نمایشگر 120 هرتزی را ارائه دهد. یک حفره هم در مرکز بخش بالایی این نمایشگر قرار دارد که از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

روی قاب پشتی گوشی، ما انتظار حضور دوربین سه‌گانه‌ای را با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با توان زوم اپتیکال 3 برابری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

مشخصات کامل گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت

بسته به بازاری که ارائه می‌شود، در قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 888 کوالکام یا اگزینوس 2100 خود سامسونگ حضور خواهد داشت و در دو نسخه با 6 گیگ رم + 128 گیگ حافظه یا 8 گیگ رم + 256 گیگ حافظه عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی به اندروید 12 و رابط کاربری سفارشی One UI سامسونگ مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*