بهین تکنولوژی

بهین تکنولوژی حامی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با اسپانسری شرکت بهین تکنولوژی و نظارت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور از روز جمعه 26 آذر ماه آغاز گردید. در این رویداد 36 تیم در قالب 9 گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و دو تیم برتر هر گروه در جام بزرگ به رقابت خود ادامه خواهند داد. تیم‌های سوم و چهار گروه‌های 9 گانه نیز به جام کوچک راه خواهند یافت و برنده این جام نیز به صورت مسابقات حذفی مشخص می‌شود.

شرکت بهین تکنولوژی در راستای مشارکت‌های ورزشی و مسئولیت‌های اجتماعی خود پس از واکسیناسیون اعضای شاغل در صنف رایانه تهران به منظور ایمن سازی در مقابل ویروس کرونا، اسپانسری شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک را بر عهده گرفته است. بدیهی است که ارائه کارت دریافت دو دوز از واکسن‌های مورد تایید وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای ثبت نام بازیکنان و اعضای کادر فنی در این دوره از مسابقات الزامی بوده و کلیه افراد حاضر در مسابقات، دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند. مسابقات فوتسال جام انفورماتیک در سال 1400 در دو نیمه 15 دقیقه ای با در نظر گرفتن 5 دقیقه زمان استراحت بین دو نیمه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر می‌توانند در هر نیمه، نسبت به دریافت وقت استراحت 1 دقیقه ای (تایم اوت) اقدام کنند.

بر اساس قوانین مسابقات، هر کدام از تیم‌های حاضر می‌توانند از یک بازیکن خارج از مجموعه رسمی خود به شرط ارائه کارت واکسیناسیون استفاده کنند. همچنین بازیکنان حاضر در لیست شرکت‌ها باید از سال 1397 دارای لیست بیمه رسمی بوده و تاییدیه بیمه آنها تا پایان مسابقات به همراه مدارک الزامی ارسال شود. مسابقات فوتسال جام انفورماتیک هر ساله با مدیریت و نظارت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران میان شرکت‌ها و مجتمع‌های تجاری حوزه سخت افزار و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و شانزدهمین دوره آن نیز از روز 26 آذر ماه و پس از یک سال وقفه به جریان افتاده است. لازم به ذکر است که تیم شرکت بهین تکنولوژی نیز با سرپرستی آقای پورمند از پرسنل با سابقه شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک حضور دارد.

شانزدهمین دوره از مسابقات جام انفورماتیک در سالن کشتیرانی واقع در شیان از روز جمعه 26 آذر ماه سال 1400 آغاز شده تا در نهایت تیم قهرمان از میان 36 تیم حاضر در قالب جام بزرگ و جام کوچک انتخاب شوند. هر تیم قادر به معرفی 12 بازیکن به همراه یک مربی و یک سرپرست بوده که به جز یک بازیکن مهمان، سایر اعضای تیم باید از اعضای پرسنل رسمی شرکت یا مجتمع‌های تجاری حوزه سخت افزار و فناوری اطلاعات باشند. بیست درصد از مبلغ ورودی 36 تیم حاضر در مسابقات به عنوان جوایز تیم‌های اول و دوم در نظر گرفته شده و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگری نیز توسط شرکت بهین تکنولوژی به عنوان اسپانسر رسمی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران به تیم‌ها و نفرات برتر اهدا خواهد شد. دو تیم بازنده در مرحله نیمه نهایی نیز به صورت مشترک عنوان سوم را تصاحب خواهند کرد و مسابقه رده بندی برگزار نمی‌شود.

مسابقات فوتسال جام انفورماتیک هر ساله میان شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مجتمع‌های تجاری فعال در این حوزه برگزار می‌شود و شانزدهمین دوره از آن پس از واکسیناسیون سراسری، با حضور 36 تیم در جریان است. تیم فوتسال شرکت بهین تکنولوژی تاکنون سه بار در مسابقات جام انفورماتیک حضور یافته که در یک دوره به مقام سومی دست پیدا کرده و در یک دوره نیز کاپ اخلاق مسابقات را کسب کرد.

بهین تکنولوژی

نکته جالب توجه در شانزدهمین دوره از مسابقات جام انفورماتیک، حضور پر شور تیم‌های پیشکسوتان در قالب جدول جداگانه و رقابت بزرگان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب تیم‌های فوتسال است که رنگ و بوی تازه ای به مسابقات بخشیده است. با توجه به تعداد تیم‌ها و نوع گروه بندی، در مجموع 121 مسابقه برگزار خواهد شد و از هر گروه نیز دو تیم اول و دوم به دور بعدی راه پیدا می‌کنند. تیم‌های سوم و چهارم هر گروه نیز در قالب جام کوچک و به صورت حذفی به رقابت ادامه خواهند داد تا هر تیم صرف نظر از نتایج کسب شده در مرحله گروهی، شانس کسب انسجام و اتحاد بیشتر را به دست آورند. در حاشیه برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک نظام صنفی رایانه ای استان تهران، از دو پرسنل با سابقه و پیشکسوت شرکت بهین تکنولوژی، آقایان پورمند و آلیاری نیز تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد و از این رو مراسم ویژه ای به منظور تجلیل از این عزیزان برگزار می‌ شود. اطلاعات تکمیلی در خصوص روند برگزاری مسابقات و تیم‌های اول تا چهارم به همراه تیم برگزیده اخلاق از طریق رسانه‌ها در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*