سری شیائومی 12

امتیاز بسیار خوب نمایشگر سری شیائومی 12 در دیسپلی میت

شیائومی ، تولید کننده چینی، اعلام کرده که در روز 28 دسامبر، دو گوشی جدید سری شیائومی 12 را معرفی خواهد کرد که نمرات بسیار خوبی را در بخش صفحه نمایش دریافت کرده‌اند.

شیائومی وانیلا (Vanilla) و شیائومی مدل پرو (Model Pro). این دو گوشی جزو پرچمدار های شیائومی دسته بندی می‌شوند. وانیلا یک پرچمدار جمع و جور است در حالی که مدل پرو، به عنوان یک پرچمدار قوی و همه جانبه معرفی شده. البته تیزر جدید شیائومی فاش کرده که وانیلا و مدل پرو، با دوربین جلو روی صفحه نمایش به بازار خواهند آمد.

وانیلا و مدل پرو با کسب امتیاز عالی A+ از سایت دیسپلی میت (DisplayMate) توانستند 15 رکورد جدید برای خود ثبت کنند.

سری شیائومی 12

همچنین این تولید کننده چینی عنوان کرده که صفحه نمایش امولد (AMOLED) سری شیائومی 12 از روشنایی نمایشگر 16000 نیت و محافظ گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد.

گوریلا گلس ویکتوس، محافظ جدید این خانواده، در تست‌های آزمایشگاهی توانسته است از سقوط اجسام از ارتفاع 2 متر موفق بیرون بیاید.

این تمام چیزی است که فعلا از این دو پرچمدار جدید شیائومی می‌دانیم.

سری شیائومی 12

انتظار می‌رود که هر دو گوشی جدید سری شیائومی  12 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل اول و رابط شیائومی MIUI 13 و اندروید 12 به بازار عرضه شوند.

تست بنچمارک گیگ بنچ مدل پرو، توانسته نمره 1246 در بخش عملکرد تک هسته و 3903 در بخش چند هسته ای را کسب کند.

شیائومی به احتمال زیاد سری 12 را با بیش از دو مدل معرفی خواهد کرد. برای فهمیدن این موضوع باید تا تاریخ 28 دسامبر صبر کنید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*