نمایشگاه تله کام 1400

خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل در نمایشگاه تله کام 1400

ایرانسل با جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود در نمایشگاه ایران تله کام 1400 در روزهای 2 تا 5 دی ماه حاضر خواهد شد.

نمایشگاه تله کام 1400 از امروز 2 دی 1400 برگزار می‌شود و ایرانسل حضور پررنگی در این رویداد خواهد داشت. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با شعار نبض زندگی دیجیتال در سالن 8 محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران حاضر می‌شود و جدیدترین خدمات و محصولات دیجیتال خود را در این مراسم به نمایش می‌گذارد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه موسوم به ایران تله کام 1400 امروز صبح، پنجشنبه دوم دی ماه 1400 افتتاح می‌شود و شرکت‌های بزرگ ارتباطی مثل ایرانسل و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور دارند. ایرانسل نیز با آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی خود به این رویداد مهم وارد خواهد شد.

برنامه های ایرانسل برای نمایشگاه تله کام 1400

ایرانسل به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات نسل پنجم تلفن همراه یا 5G در ایران، محصولات و خدماتی در زمینه زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیره خدمات دیجیتال جهت توانمندسازی کسب و کارهای نوپا مانند سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم‌های آموزش آنلاین دانا پلاس و همچنین راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان داده را در نمایشگاه ایران تله کام 1400 ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این در این نمایشگاه، مجموعه ایرانسل لبز همایش تخصصی «تاثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتال» را برگزار می‌کند و حول سه محور تحول دیجیتال از رویا تا واقعیت، 5G پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا و نقش شبکه‌های 5G در اقتصاد و کسب و کار در آن حضور خواهد داشت. این همایش از ساعت ده صبح تا 12 ظهر روز جمعه 3 دی 1400 در سالن همایش شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. قابل ذکر است که ایرانسل در حال حاضر 8 سایت تجاری نسل 5 در نقاط مختلف کشور دارد و از این نظر بین اپراتورهای ایرانی رکورددار است.

از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام 1400 می‌توان به اقدامات این اپراتور در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان مانند سامانه پاسخگویی هوشمند آواتار، سیم کارت های ایرانسل با پیش شماره جدید 0900، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایده شماره‌های رند، حساب چند کاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه ستاره 4444 مربع، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز اشاره کرد.

بخش دیگری از غرفه ایرانسل به ارائه جدیدترین راهکارهای سازمانی این اپراتور و محصولات و خدمات حوزه B2B اختصاص دارد. همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت به عنوان اولین ورود نسل پنجم تلفن همراه به حوزه صنعت ایران در این بخش تشریح خواهد شد.

علاوه بر این، خدمات ویژه پشتیبانی ایرانسل برای توانیابان، توسعه پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، تلاش برای حفظ محیط زیست و کاهش رد پای کربن و ساخت مدرسه در مناطق محروم و سیل زده، جزو اقدامات و فعالیت‌های ایرانسل در زمینه پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکتی محسوب می‌شوند که در نمایشگاه ایران تله کام 1400 به بازدیدکنندگان معرفی خواهند شد.

نمایشگاه ایران تله کام 1400 از ساعت 8 تا 15 روزهای دوم تا پنجم دی ماه در سالن 8 محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*