هواوی P50 Pocket

هواوی P50 Pocket معرفی شد؛ رقیب سرسخت گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

گوشی تاشو هواوی P50 Pocket با ظاهری شبیه به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ، سخت افزار بالارده، دوربین سه گانه پشتی و قیمت مناسب رونمایی شد.

پس از معرفی سه نسل گوشی منعطف میت X، هواوی سرانجام از اولین گوشی تاشو عمودی خودش به نام هواوی P50 Pocket رونمایی کرد. این گوشی بر خلاف گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از مکانیزم لولایی برخوردار است که وقتی صفحه بسته می‌شود، هیچ شکافی را نشان نمی‌دهد. طراحی این گوشی دنباله رو دیگر اعضای سری پی ۵۰ است و از یک ساختار شیشه‌ای ۳ بعدی سفارشی بهره می‌برد.

هواوی P50 Pocket

نمایشگر اصلی آن یک پنل ۶.۹ اینچی ۱۲۰ هرتزی OLED با نسبت ابعاد بلند ۲۱ به ۹ و رزولوشن ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل است. هواوی یک حفره را نیز در بالای این نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی قرار داده است.

هواوی P50 Pocket

یک نمایشگر پوششی ۱ اینچی نیز روی قاب پشتی گوشی تعبیه شده که کاری فراتر از نمایش ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را انجام می‌دهد. این صفحه کوچک دارای ویجت‌های سفارشی برای اپلیکیشن‌های خود هواوی و سایر اپلیکیشن‌های متفرقه مثل پخش کننده‌های موسیقی، مسیریاب‌ها و کدخوان‌های QR است. به طور مثال شما وقتی در حال مسیربابی با نمایشگر اصلی گوشی خودتان هستید، می‌توانید صفحه گوشی را ببندید و ادامه مسیر را روی این نمایشگر کاور کوچک دنبال کنید.

هواوی P50 Pocket

گوشی هواوی P50 Pocket به دوربین سه‌گانه پشتی مجهز است که سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با یک لنز ۲۶ میلی‌متری به همراه دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی f/2.2 و یک دوربین با طیف وسیع ۳۲ مگاپیکسلی f/1.8 آن را تشکیل می‌دهند.

هواوی P50 Pocket

زیر قاب این گوشی چیپست 4G اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام نهفته است که ۸/۱۲ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. هواوی از سیستم عامل HarmonyOS روی این گوشی استفاده کرده و از یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۴۰ وات برخوردار است. ضخامت بدنه هواوی پی ۵۰ پاکت ۷.۲ میلی‌متر در حالت تا نشده و ۱۵.۲ میلی‌متر در حالت تا شده است، در حالی که وزن ۱۹۰ گرمی دارد.

هواوی P50 Pocket

گوشی تاشو هواوی در دو رنگ مشکی و سفید و رنگ ویژه طلایی عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه آن هم ۱،۴۱۰ دلار و قیمت نسخه بالارده آن ۱،۷۲۵ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*