هواوی واچ D

ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت سنجش فشار خون بدن معرفی شد

هواوی از ساعت هوشمند هواوی واچ D – ساعت Huawei Watch D رونمایی کرده که جزو معدود ساعت‌های هوشمند با قابلیت سنجش فشار خون است.

پس از لو رفتن تصاویر و اطلاعاتی از هواوی واچ D، هواوی سرانجام رسماً این ساعت هوشمند جدید را معرفی کرده است. این ساعت هوشمند دارای شکل مستطیلی است و بیشتر از ساعت‌های گلکسی واچ سامسونگ، به اپل واچ شباهت دارد. واچ D قادر است نه‌تنها ضربان قلب بلکه فشار خون شما را بسنجد.

هواوی واچ D

پیش از این فقط سامسونگ یک ساعت هوشمند با قابلیت سنجش فشار خون را به‌صورت گسترده در بازار عمومی ارائه داده بود. در عین حال، گفته می‌شد اپل قصد دارد چنین قابلیتی را در اپل واچ آینده خود ارائه بدهد.

با این وجود، فناوری سنجش فشار خون سامسونگ تاییدیه قانونی سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا را دریافت کرده اما فناوری سنجش فشار خون هواوی تا به اینجا صرفاً مجوز لازمه را در چین دریافت کرده است.

هواوی واچ D

هواوی واچ D از استاندارد ضد آب و مقاومت در برابر گرد و غبار IP68 برخوردار است و از قابلیت سنجش ضربان قلب، ردیابی خواب و همان­‌طور که گفته شد، سنجش فشار خون بهره می‌برد. این ساعت هوشمند توانایی شناسایی 70 حرکت مختلف را دارد و در دو رنگ سفید و مشکی به عرضه خواهد رسید.

هواوی واچ D

در حال حاضر مشخص نیست هواوی واچ D در بریتانیا، اروپا یا ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد یا خیر. البته بعید به نظر می‌رسد این گجت روانه بازار آمریکا شود؛ یا حداقل در خوشبینانه‌ترین حالت، نسخه دارای قابلیت سنجش فشار خون آن. نهایتاً لازم به ذکر است هواوی واچ D در تاریخ 25 دسامبر (4 دی) با قیمت 470 دلار در چین در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره جدیدترین ساعت هوشمند هواوی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*