عینک هوشمند هواوی

عینک هوشمند هواوی با قابلیت تعویض لنز و سیستم عامل هارمونی معرفی شد

عینک هوشمند هواوی رونمایی شد. این عینک هوشمند به سیستم عامل هارمونی مجهز شده است و به کاربر اجازه می‌دهد که در صورت تمایل لنز را تعویض کند.

شرکت هواوی از عینک هوشمند جدیدش در چین رونمایی کرد. این عینک Huawei Smart Glasses نام گرفته است و به خاطر قابلیت تعویض لنز متفاوت از سایر عینک‌های هوشمند این شرکت به نظر می‌رسد.

عینک هوشمند هواوی؛ یک گجت پوشیدنی متفاوت

عینک هوشمند هواوی

هواوی پیش از این نیز با همکاری Gentle Minster چند عینک هوشمند را روانه بازار کرده بود؛ اما مدل جدید نوآورانه‌تر به نظر می‌ٰرسد. هواوی سه فریم کلاسیک، خلبانی و رترو را برای این عینک در نظر گرفته و می‌خواهد آنها را در رنگ‌های مختلفی عرضه کند.

این عینک از اسپیکر‌های استریو باکیفیت 128 میلی‌متر مربعی که در اطراف گوش‌ها قرار می‌گیرند، بهره می‌برد. همچنین شاهد حضور سیستم اکوستیک میدان صوتی معکوس برای کاهش نشت صدا، میکروفون‌های دوگانه برای کیفیت صدای بهتر در هنگام وزش باد و خروجی صدای شفا‌ف‌تر در محیط بیرون هستیم.

عینک هوشمند هواوی

عینک هوشمند جدید هواوی اولین عینک‌ این برند به حساب می‌آید که به سیستم عامل هارمونی مجهز شده است. این عینک می‌تواند به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شود و با تنها یک دکمه بین آنها جابه‌جا بشود. همچنین شاهد پشتیبانی از پیام‌های کوتاه و برنامه‌های زمان‌بندی هستیم.

در بخش ژست‌های حرکتی هم می‌توان از دو بار ضربه برای متوقف کردن و یا پخش صدا، یک ضربه برای سوییچ کردن صدا و نگه داشتن طولانی‌تر انگشت روی فریم برای رد تماس استفاده کرد.

همچنین عینک جدید هواوی از قابلیت خاصی برای حفظ سلامتی مهره‌های گردن فرد بهره می‌برد. این قابلیت به شما کمک می‌کند که به حالت مهره‌های گردن خود دقت بیشتری بکنید. در واقع عینک می‌تواند مدت زمانی که سر شما پایین بوده و همچنین سلامت مهره‌های گردن را ارزیابی کند و به واسطه همکاری شرکت سازنده با دپارتمان پزشکی Sun Yat-sen به کاربر در مورد خطرات احتمالی مربوط به مهره‌های گردن هشدار دهد.

عینک هوشمند هواوی

گجت جدید هواوی با یک بار شارژ می‌تواند تا ۱۶ ساعت با شما همراهی کند. همچنین مکانیزم شارژ این عینک به صورت مغناطیسی است و به ادعای هواوی می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ تا ۸۰ دقیقه موسیقی پخش کند.

عینک هوشمند هواوی تاییدیه IPX4 را برای مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب دریافت کرده که یعنی کاربر می‌تواند از آن در هوای بارانی استفاده کند. نسخه طبی این عینک ۲۶۶ دلار قیمت خواهد داشت و برای نسخه آفتابی آن نیز برچسب قیمتی ۲۹۸ دلاری انتخاب شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*