باتری گلکسی A03s

نتایج سرعت شارژ و تست باتری گلکسی A03s منتشر شد؛ برای شارژ کردن این گوشی پیر می‌شوید!

سامسونگ Galaxy A03s در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار دارد و باتری گلکسی A03s ظرفیت خوبی دارد؛ اما سرعت شارژ این گوشی آنقدر پایین است که شما را کلافه می‌کند.

گلکسی A03s یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی است که برند سامسونگ را یدک می‌کشد. این گوشی سعی می‌کند مجموعه‌ای از امکانات قابل قبول را با یک برچست قیمتی پایین به کاربر ارائه دهد. از جمله این امکانات خوب می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که برای نمایشگر 720p و تراشه کم مصرف مدیاتک هلیو P35 این گوشی کاملا مناسب است.

تست باتری گلکسی A03s سامسونگ

باتری گلکسی A03s

در عمل باتری گلکسی A03s به خوبی از پس تست‌های مختلف برآمد و توانست در مجموع امتیاز ۱۲۲ ساعت را از آن خود کند. با یک بار شارژ کامل می‌توانید تا ۲۹ ساعت و ۵۵ دقیقه تماس صوتی 3G برقرار کنید و همچنین تا ۱۵ ساعت و ۵۲ دقیقه ویدیو آفلاین تماشا کنید؛ اما گل سرسبد رکورد‌های Galaxy A03s مربوط به تست وبگردی است؛ یعنی جایی که شاهد رکورد فوق‌العاده ۲۰ ساعت و ۳ دقیقه هستیم.

باتری گلکسی A03s

با توجه به مجموع نتایج فوق می‌توان گفت که گوشی اقتصادی سامسونگ می‌تواند حتی با استفاده سنگین به راحتی با یک بار شارژ تا دو روز همراه شما باشد.

سرعت شارژ

درست است که باتری گلکسی A03s ظرفیت خوبی دارد؛ اما وقتی به آداپتور ۷.۸ وات (۵ ولت و ۱.۵۵ آمپر) موجود در جعبه گوشی نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که همین ظرفیت بالای باتری بلای جانتان خواهد شد.

باتری گلکسی A03s

این روز‌ها همه جا صحبت از فناوری شارژ سریع است؛ اما گوشی ارزان قیمت سامسونگ از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. تست شارژ با آداپتور ۱۵ وات نیز تکرار شد، ولی نتایج هیچ تفاوتی با نمونه ۷.۸ وات نمی‌کردند. اگر باتری گوشی شما تمام شود، پس از نیم ساعت تنها ۱۵ درصد از آن شارژ خواهد شد که اصلا جالب نیست.

باتری گلکسی A03s

برای شارژ کامل باتری گلکسی A03s نیز باید ۳ ساعت و ۳۸ دقیقه صبر کنید. در واقع تمام شدن شارژ باتری می‌تواند به کابوسی برای دارندگان این گوشی بدل شود. برای مقایسه بد نیست بگوییم که گلکسی A02s در ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. گلکسی ای 03 اس از شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس نیز پشتیبانی نمی‌کند.