توری پلیسه ای

مزایای استفاده از توری پلیسه ای با سنجاق

اگر به تازگی نقل مکان کرده‌اید، داشتن پنجره‌ای که باعث رد و بدل شدن هوا و نور شود و بتوانید محیط بیرون از منزل را ببینید، می‌تواند روحیه شما را عوض کند. اما باز بودن پنجره معایبی دارد که از آن‌ها می‌توان به ورود حشرات موذی به خانه اشاره کرد. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، می‌توان از توری استفاده کرد و یکی از بهترین انتخاب‌ها در زمینه توری، توری پلیسه ای است. در ادامه شما را با مزایای استفاده از این گونه توری‌ها آشنا خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت توری پلیسه ای را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک نصاب توری پلیسه‌ای در تهران باشید می‌توانید سفارش توری پلیسه ای ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

چند کاره و قابل حمل

توری‌های پلیسه‌ای را می‌توان در چارچوب‌هایی با اندازه‌های مختلف نصب کرد و خود توری، نیازی به فریم ندارد. از این رو خرید، حمل و نصب آن‌ها راحت‌تر است. نصب توری‌های پلیسه‌ای نیازی به میخ و چسب ندارد و شما می‌توانید هنگام نقل مکان، توری را از محل جدا و با خود ببرید. از آنجایی که این توری‌ها فریم ندارند، نیازی به استفاده از میخ و نصب فریم به چارچوب نیست؛ پس چارچوب نیز آسیب نمی‌بیند.

تعویض آسان

توری پلیسه ای

اگر در خانه‌ای قدیمی و کلنگی زندگی می‌کنید، نصب توری‌های معمولی به چارچوب، ظاهری چندان مرتب و یکدست به خانه نمی‌بخشند و از طرفی باید چارچوب‌های قدیمی را برای توری‌های معمولی تعویض کرد. خوشبختانه برای تعویض و نصب توری‌های پلیسه‌ای، نیازی به تعویض چارچوب‌ها نیست و شما به راحتی می‌توانید در خانه‌های قدیمی نیز این کار را کنید.

هوای تازه

توری پلیسه ای

اگر در مکانی زندگی می‌کنید که تابستان‌های گرمی دارد، باز کردن پنجره و رد و بدل شدن هوا می‌تواند کمی از گرمای درون منزل بکاهد مخصوصاً اگر تهویه هوای مطبوع خانه کار نمی‌کند یا خاموش است. به جریان افتادن هوای تازه در خانه بسیار خوشایند است. با نصب توری‌های پلیسه‌ای می‌توانید از به جریان افتادن هوا در منزل لذت ببرید و هم چنین مانع از ورود حشرات موذی شوید.

اتصال راحت

همانطور که اشاره شد، نصب این گونه توری‌ها به نسبت توری‌های قدیمی، راحت‌تر است. برای نصب این توری‌ها نیازی به تعویض چارچوب‌ها، اندازه گیری، میخ و چکش نیست. معمولا توری‌های پلیسه‌ای قابلیت اتصال به اندازه‌های مختلف چارچوب دارند.

مناسب برای افرادی که حیوان خانگی دارند

بسیاری از حیوانات خانگی تمایل دارند که در محیط آزاد خانه قرار بگیرند و اگر توری‌های معمولی روی پنجره و در نصب شده باشد، این رفت و آمد به راحتی صورت نمی‌گیرد و اگر بخواهید درب را باز بگذارید، ممکن است حشرات و حیوانات موذی وارد خانه شوند. در چنین شرایطی، استفاده از توری پلیسه‌ای بسیار منطقی است زیرا رفت و آمد حیوانات به درون و بیرون منزل، راحت‌تر می‌شود.

همانطور که در این مقاله اشاره شد، توری‌های پلیسه‌ای مزایای بیشتری نسبت به توری‌های معمولی دارند. این مزایای شامل نصب راحت، باز و بسته شدن آسان و ظاهر جذاب می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*