کوپه جدید بنتلی

کوپه جدید بنتلی ، یک فضاپیمای تمام عیار با طراحی رویایی است

کوپه جدید بنتلی در راه است. این محصول که توسط مولینر به عنوان برند سفارشی‌سازی بنتلی طراحی شده می‌تواند به گران‌ترین محصول این خودروساز تبدیل شود.

مولینر به عنوان بخش سفارشی‌سازی بنتلی توسعه محصول جدید خود را آغاز کرده است. گفتنی است اولین محصول این برند با نام بکلار از ظاهری بسیار لوکس بهره می‌برد و فقط در تعداد 12 دستگاه به تولید رسید. اکنون خبرها حاکی از آن است محصول جدید مولینر دارای دو در بوده و در تعداد 25 دستگاه به تولید خواهد رسید. استفاده از سقف ثابت و استایل مشابه با EXP 100 GT مدل ۲۰۱۹ از سایر تفاوت‌های این محصول جدید با بکلار محسوب می‌شود.

مشخصات کوپه جدید بنتلی

کوپه جدید بنتلی

به احتمال زیاد بنتلی از طراحی این کوپه جدید برای محصولات آینده خود استفاده خواهد کرد و خودروهای الکتریکی بنتلی در آینده از عناصر طراحی این محصول بهره خواهند برد. در نمای جلوی این خودرو شاهد طراحی زاویه‌داری هستیم که ترکیب آن با جلوپنجره منحصربه‌فرد و چراغ‌های LED باریک توانسته نمای جذابی را به وجود آورد.

کوپه جدید بنتلی

آندراس مینت که طراحی خودرو مفهومی Hunaudieres سال ۱۹۹۹ را در کارنامه دارد، کوپه جدید بنتلی را طراحی کرده است. البته این کانسپت پس از 22 سال هنوز به خط تولید نرسید، اما در پیشبرد طراحی بوگاتی ویرون نقش زیادی را ایفا کرد. قوس‌های چرخ بزرگ و چراغ‌های عقب منحصربه‌فرد از سایر ویژگی‌های طراحی این کوپه محسوب می‌شوند.

کوپه جدید بنتلی

شنیده‌ها حاکی از آن است که یک موتور 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو نیروی این خودرو را تامین خواهد کرد که مولینر آن را از مدل کانتیننتال GT اسپید قرض گرفته است. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 650 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

کوپه جدید بنتلی

کوپه جدید بنتلی با این پیشرانه ظرف مدت 3.6 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 335 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این کوپه لوکس طبق کانتیننتال GT اسپید طراحی شده و از ترمزهای کربن سرامیکی 440 میلی‌متری، سیستم تعلیق سفت‌تر و شاسی ارتقا پیدا کرده نیز بهره می‌برد.

کوپه جدید بنتلی

به احتمال زیاد مدل پایه این خودرو قیمتی حدود 1.5 میلیون پوند خواهد داشت و با سفارشی‌سازی بیشتر مشتریان باید قیمتی حدود 2 میلیون پوند را بپردازند. از این رو کوپه جدید مولینر به گران‌ترین محصول تاریخ بنتلی تبدیل خواهد شد.