فورد برانکو

فورد هم دیگر امنیت ندارد؛ صفر ستاره ایمنی برای فورد برانکو در تست تصادف + ویدیو

فورد برانکو به تازگی در تست‌های ایمنی مؤسسه IIHS شرکت کرده است. فیلم تست تصادف این خودرو را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

مؤسسه ایمنی IIHS به تازگی اتومبیل فورد برانکو،‌ محصول جدید و آفرودی کمپانی فورد را مورد آزمایش‌ ایمنی قرار داده و این اتومبیل موفق به کسب رتبه ایمنی برتر (Top Safery Pick) از این تست‌ نشده است.

پشت سری‌های فورد برانکو محافظت کافی را در برابر ضربات شلاقی ایجاد نمی‌کنند و همچنین چراغ‌های جلو نیز نور کافی را در زاویه‌ها ارائه نمی‌دهند.

محصول جدید کمپانی فورد در پنج تست از شش تست تصادف IIHS امتیاز قابل قبولی را کسب کرد، اما مشکل پشت سری‌ها نیروی متوسطی را بر گردن سرنشینان وارد آورد و این خودرو رتبه ایمنی برتر را از دست داد. کمپانی فورد این اتومبیل را با دو نوع چراغ روانه بازار کرده است، اما هیچ‌یک از آن‌ها موفق به دریافت امتیاز خوب از تست‌های مؤسسه IIHS نشده‌اند.

عرضه نسخه‌های جدید فورد برانکو طی سال آینده

به منظور کسب رتبه Top Safery Pick، باید چراغ‌های جلو امتیاز قابل قبول را دریافت کنند که محصول جدید فورد در این امر موفق نبوده است.

کمپانی فورد طی سال آینده مدل‌های جدیدی از این اتومبیل آفرودی را با امکانات و آپشن‌های متنوع‌تر روانه بازار خواهد کرد. توقع می‌رود که نسخه‌های جدید این خودرو از تست‌های ایمنی مؤسسه IIHS رتبه ایمنی برتر را دریافت کنند.

ویدیو تست تصادف Ford Bronco

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*