غرفه ایرانسل

بازدید وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در تله کام 1400 ؛ امیدوارم همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام 1400 گفت امیدوارم همه مردم سرعت 5G را تجربه کنند.

در ظهر امروز، شنبه چهار دی 1400، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام 1400 بازدید کرد. عیسی زارع پور به همراه دکتر محمد خوانساری، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر سید ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و مهندس حمید فتاحی، معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و همچنین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در بازدید از غرفه ایرانسل در ایران تله کام 1400 حضور داشتند.

در بازدید وزیر از غرفه ایرانسل چه گذشت؟

در جریان این بازدید، وزیر ارتباطات و همراهانش در جریان جدیدترین اقدامات ایرانسل در زمینه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات قرار گرفتند. همچنین تست سرعت نسل پنجم اینترنت همراه در غرفه ایرانسل انجام شد و پس از آن عیسی زارع پور ابراز امیدواری کرد روزی همه مردم بتوانند چنین سرعتی که در غرفه ایرانسل دیدیم را تجربه کنند. وی همچنین به خبرنگاران گفت توسعه سراسری اینترنت نسل پنج به سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی محصولات نیاز دارد، اما حرکت به سوی 5G شروع شده است.

غرفه ایرانسل

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از غرفه ایرانسل با خدمات «ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان» آشنا شد. این سرویس برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود و یکی از نمونه‌های توجه ایرانسل به اقشار توانیاب در دسترسی به خدمات دیجیتال به شمار می‌رود. این سرویس علاوه بر روش گفتگوی متنی، امکان تماس تصویری و گفتگو با زبان اشاره را نیز برای این دسته از مشترکان فراهم می‌کند. عیسی زارع پور در همین رابطه، رویکرد مسئولیت اجتماعی و توجه ایرانسل به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه اقشار جامعه به خدمات ارتباطی را مثبت دانست و از ایرانسل به خاطر این فعالیت‌ها تقدیر کرد.

غرفه ایرانسل

بازدید از جدیدترین محصولات و خدمات ایرانسل به مشترکان سازمانی، بخش دیگری از بازدید وزیر ارتباطات در قسمت راهکارهای سازمانی غرفه ایرانسل بود. همکاری ایرانسل با شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت به عنوان اولین ورود نسل پنجم تلفن همراه به حوزه صنعت ایران در این بخش برای زارع پور شرح داده شد.

از دیگر قسمت‌های بازدید وزیر ارتباطات از غرفه ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام 1400 می‌توان به بازدید از بخش سیم کارت‌های ایرانسل با پیش شماره جدید و ویژه 0900 و بخش مربوط به اقدامات ایرانسل در زمینه بومی‌سازی تجهیزات ارتباطی مانند مودم بومی و سیم کارت بومی اشاره کرد.

غرفه ایرانسل

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل‌های نوآورانه موسوم به ایران تله کام 1400 در صبح روز پنجشنبه دوم دی ماه آغاز شد و تا پنجم دی 1400 ادامه دارد. در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت‌های بزرگ ارتباطی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارند.

ایرانسل به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران از ساعت 8 تا 15 در سالن 8 نمایشگاه بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است. این اپراتور جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نوآوری و تحول دیجیتال و راهکارهای سازمانی را با شعار نبض زندگی دیجیتال در نمایشگاه ایران تله کام 1400 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*