لنوو ThinkBook Plus

لپ تاپ جدید لنوو ThinkBook Plus یک تبلت هم بر روی خود دارد

لنوو ThinkBook Plus با یک نمایشگر جانبی یا به نوعی یک تبلت داخلی، لپ تاپ بسیار کارآمدی برای طراحان خواهد بود. در ادامه تصاویر آن را مشاهده کنید.

شرکت چینی لنوو طی چند ماه گذشته لپ تاپ‌ها و تبلت‌های متعددی را روانه بازار کرده است و هنوز چند محصول دیگر را در راه دارد. یکی از محصولات پیش رو، لنوو ThinkBook Plus نسل جدید با طراحی بسیار جذاب است که یک تبلت در آن پیاده‌سازی شده است.

کاربر Evleaks در توئیتر رندرهایی باکیفیت از لپ تاپ جدید ThinkBook Plus از تمامی زوایا به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر یک صفحه نمایش جانبی را کنار کیبورد مشاهده می‌کنیم. بیشتر این‌طور به نظر می‌رسد که یک تبلت درون بدنه لپ تاپ گنجانده شده است.

لنوو ThinkBook Plus

ظاهراً لنوو یک رابط سفارشی را برای این نمایشگر جانبی طراحی کرده که مشابه استارت منو، مجموعه‌ای از شورتکات‌های برنامه‌های کاربردی مختلف را در اختیار کاربر می‌گذارد. برای لپ تاپی مثل تینک پد که در کلاس تجاری قرار دارد و کاربران با آن فعالیت‌های متعددی را به‌صورت همزمان انجام می‌دهند، چنین قابلیتی کارآمد ظاهر خواهد شد.

البته لنوو ThinkBook Plus نسل جدید همچنین می‌تواند بخشی از برنامه در حال اجرا در نمایشگر اصلی را در نمایشگر جانبی نمایش بدهد و ضمناً از یک قلم مخصوص بهره می‌برد. این نمایشگر جانبی و قلم مخصوص آن برای فعالیت‌هایی مثل طراحی، کاربردی خواهند بود؛ به طور مثال، کاربر می‌تواند بخشی از تصویر نمایشگر اصلی را در نمایشگر دوم به‌صورت زوم شده مشاهده کند و با استفاده از قلم روی جزئیات آن کار کند.

لنوو ThinkBook Plus

علاوه بر این‌ها، لپ تاپ جدید لنوو ThinkBook Plus از دو پورت USB-C، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI، یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری و اسپیکرهای Harman Kardon برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود لنوو طی رویداد CES 2020 که در 5 ژانویه 2022 (15 دی 1400) برگزار می‌شود، لنوو لپ تاپ ThinkBook Plus را به نمایش بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*