تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 معرفی شد

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 در سکوت خبری رونمایی شد. این تبلت از یک نمایشگر ۸.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی، سخت افزار بالارده و طراحی زیبا برخوردار است.

تا پیش از این برند Legion تنها مختص به گوشی‌های گیمینگ کمپانی لنوو بود. اما هفته گذشته، لنوو تیزرهای تبلیغاتی از یک تبلت با برند Legion را منتشر کرد که جزئیاتی از طراحی و سیستم صوتی آن را فاش می‌کرد. حالا این تبلت با نام لنوو Legion Y700 رونمایی شد.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

از آنجا که این تبلت برند لژیون را یدک می‌کشد، بنابراین واضح است که با هدف گیمرهایی طراحی شده که می‌خواهند از بازی‌ها روی نمایشگری بزرگ‌تر از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار لذت ببرند. روی این تبلت از یک نمایشگر ۸.۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل استفاده شده است. این نمایشگر نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی داشته و نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی را ارائه می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی کند و از فناوری دالبی ویژن نیز برخوردار است.

تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700

هنوز تصاویر زیادی از این تبلت گیمینگ منتشر نشده است، اما آنچه که روی پوستر تبلیغاتی آن می‌بینیم، شما یک تبلت با حاشیه‌های نابرابر در چهار طرف را دریافت خواهید کرد که روی قاب پشتی آن یک دوربین تک لنزی به همراه یک فلش دیده می‌شود. جنس بدنه این تبلت نیز از فلز است تا علاوه بر استحکام بالا، ظاهر شیکی نیز داشته باشد. تبلت لنوو Legion Y700 به اسپیکرهای JBL مجهز است که از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. همه این‌ها نشانگر یک تبلت، با کیفیت صوتی و تصویری مناسب برای تجربه گیمینگ دلپذیر است.

لنوو جزئیات بیشتری از تبلت جدیدش را منتشر نکرده است؛ ولی ما انتظار داریم در زیر قاب آن از چیپست قدرتمندی استفاده شود که به نظر می‌رسد چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ باشد. اگر شما هم برای آشنایی بیشتر با این تبلت مشتاق شده‌اید، باید منتظر انتشار اخبار بیشتری از آن باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*