هجوم ایرانی ها برای خرید زمین در متاورس

هجوم ایرانی ها برای خرید زمین در متاورس ؛ 500 میلیون برای هیچ!

علت هجوم ایرانی ها برای خرید زمین در متاورس چیست؟ چگونه و از چه طریقی می‌توانیم در پلتفرم متاورس زمین خرید و فروش کنیم؟ با ما همراه باشید.

پس از فراگیر شدن موضوع متاورس و فعالیت‌های آن، آگهی‌هایی مبنی بر فروش زمین در متاورس در برخی از پلتفرم‌های داخلی همچون دیوار منتشر شده است. اما ماجرا چیست؟

آگهی دهندگان در واقع واسطه‌هایی هستند که قصد دارند از این راه برخی از کالاهای مجازی موجود در دیسنترالند (Decentraland) و سندباکس (Sandbox) را به فروش برسانند.

خرید زمین در متاورس

مدتی است که متاورس بحث داغ محافل مختلف شده و حالا شاهد فروش زمین‌های موجود در متاورس هستیم. پیرو همین مسئله چندین آگهی در پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین همچون دیوار منتشر شده که مفاد آن فروش زمین و سرمایه‌گذاری در متاورس است.

مطابق آنچه به دستمان رسیده، بیشتر این آگهی‌ها از سوی واسطه‌گران درج شده است. ماجرا از این قرار است: افرادی که قبلا تجربه خرید و فروش کالاهای مجازی را از دیسنترالند و سند باکس داشته‌اند، با درج چنین آگهی‌هایی در پی دادن مشاوره خرید و فروش زمین به کسانی هستند که اطلاعات اندکی در این حوزه دارند.

هجوم ایرانی ها برای خرید زمین در متاورس

البته پلتفرم‌های آنلاین داخلی به دلیل خط مشی‌هایی که دارند از دیروز نسبت به حذف چنین آگهی‌هایی اقدام نموده‌اند. عنوان برخی از این آگهی‌ها «خرید و فروش زمین در متاورس» یا «سرمایه گذاری در متاورس» است.

اگر درباره خرید و فروش اقلام مجازی مطالبی شنیده باشید، باید بدانید که بازارهایی وجود دارد که افراد می‌توانند محصولات مجازی مورد نیازشان را در حوزه متاورس از آنجا تهیه کنند. این بازارهای اختصاصی برای هر پلتفرم به طور مجزا وجود دارد یا اینکه می‌توان آنها را از بازارهای معروف دیگری مانند توکن‌های غیر مثلی تهیه کرد.

مثلا می‌توانید زمین‌های مربوط به پلتفرم دیسنترالند را در مارکت مختص به خود آن بخرید یا اقلام مجازی سندباکس را می‌توانید از بازارهای مطرح NFT مانند Opensea و Rarible خریداری کرد.

سرانجام اگر فردی قصد خرید زمین در حوزه متاورس دارد، نیازی به مشاوره واسطه‌ها ندارد و اگر تا به حال با پلتفرم‌های ارز دیجیتال کار کرده باشد، قادر است به راحتی و از طریق اتصال کیف پول خود به دیسنترالند یا سندباکس و هر بازار پلتفرم دیگری، اقلام مورد نیازش را بخرد یا بفروشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باد آورده را باد می‌برد
    و السلام