گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ ۱ ترابایت حافظه داخلی ارائه می‌کند

سامسونگ می‌خواهد سال آینده نسخه ۱ ترابایتی گلکسی اس ۲۲ اولترا – Galaxy S22 Ultra را هم عرضه کند. این به خاطر اضافه شدن فیلمبرداری 8K است.

سامسونگ احتمالاً گوشی‌های سری Galaxy S22 خودش را در فوریه ۲۰۲۲ معرفی می‌کند و گلکسی اس ۲۲ اولترا قدرتمندترین عضو این خانواده است که از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. شواهد نشان می‌دهد این نخستین بار در تاریخ گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S سامسونگ است که یکی از اعضای این خانواده یک محفظه برای نگهداری از قلم S Pen را در داخل خودش جای داده است تا طرفدارانی که دلشان برای گوشی‌های گلکسی نوت تنگ شده است را دلخوش کنند.

بیشتر بخوانید:

گلکسی S22 Ultra در این تصاویر جدید در رنگ مشکی بسیار جذاب به نظر می رسد

گوشی گلکسی S22 Ultra با هدف بهره‌وری حداکثری برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. بنابراین جای تعجبی ندارد وقتی بشنویم این گوشی می‌تواند به یک حافظه داخلی ۱ ترابایتی مجهز شده باشد تا فضای ذخیره‌سازی کافی برای کاربران پر مصرف را تأمین کند.

سامسونگ از گلکسی اس ۱۰ پلاس به بعد، هیچ پرچمدار ۱ ترابایتی نداشت

آخرین باری که سامسونگ یک پرچمدار ۱ ترابایتی را عرضه کرد به اوایل سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد. پیکربندی حافظه این گوشی شامل ۱۲ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی بود. هرچند آن زمان هنوز گوشی‌ها از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کردند؛ ولی حالا گلکسی اس ۲۲ اولترا بدون این ویژگی عرضه خواهد شد.

پرچمدار بعدی مدل اولترا سامسونگ می‌تواند با دوربین اصلی خودش فیلمبرداری 8K و با دوربین سلفی خودش فیلمبرداری 4K را داشته باشد. به همین خاطر است که سامسونگ تصمیم گرفته حافظه داخلی گوشی پرچمدار خودش را ۲ برابری کند تا کاربران نیازی به فضای ذخیره‌سازی ابری نداشته باشند. هنوز قیمت نسخه ۱ ترابایتی Galaxy S22 Ultra نامشخص است و معلوم نیست که آیا محدود به برخی بازارها می‌شود یا خیر. به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست ما خواهد رسید که با شما به اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*