شیائومی 12 پرو

کسب امتیاز بیش از یک میلیون برای شیائومی 12 پرو در بنچمارک انتوتو

گوشی شیائومی 12 پرو موفق به کسب بیش از 1 میلیون امتیاز از پلتفرم بنچمارک AnTuTu شده که از پیشرفت 41 درصدی نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد.

روز گذشته گوشی‌ساز چینی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خودش، سری شیائومی 12 رونمایی کرد. این خانواده از چیپست جدید پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام قدرت می‌گیرند و قدرت نسخه پرو این خانواده، به مراتب بیشتر از مدل معمولی است.

بیشتر بخوانید:

رئیس شیائومی: شیائومی 12 رقیب مستقیم آیفون 13 است!

آنطور که اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شیائومی نشان می‌دهد، گوشی شیائومی 12 پرو موفق به کسب بیش از 1 میلیون امتیاز در پلتفرم بنچمارک‌گیری AnTuTu شده است. این دستگاه در واقع 1،070،033 امتیاز را به نام خودش ثبت کرده که 45 هزار امتیاز بیشتر از امتیاز کسب شده توسط مدل مهندسی شده آن است.

تفاوت عملکرد شیائومی 12 پرو با نسل قبل در بنچمارک‌ها

نسل قبلی این گوشی، شیائومی می 11 پرو با چیپست اسنپدراگون 888 خود 759 هزار امتیاز را کسب کرده بود که این آمار نشان می‌دهد مدل جدید 41 درصد در عملکرد بهبود پیدا کرده است. طی سالیان اخیر چنین افزایشی در عملکرد بی‌سابقه بوده است.

شیائومی 12 پرو

گوشی Xiaomi 12 Pro از سه حالت مختلف عملکرد استفاده می‌کند که شامل حالت متعادل، حالت معمولی و حالت حداکثری می‌شود.

حالت متعادل

این حالت مناسب استفاده روزمره و ایده‌آل برای کنترل حرارت است. به طور مثال متوسط حرارت گوشی شما در این حالت با استفاده از اپلیکیشن پیام‌رسان WeChat به 29.7 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، در حالی که هنگام تماشای فیلم 29.4 درجه خواهد بود. وقتی از وب‌سایت‌های فروشگاه آنلاین بازدید کنید دمای گوشی 32.8 درجه و وقتی وب‌سایت‌های اخبار را مطالعه کنید، فقط 29.6 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

حالت معمولی

اگر چه این حالت مخصوص گیمینگ نیست، برای برای بازی کردن هم مناسب است. تست 30 دقیقه‌ای بازی Honor of Kings با متوسط 119.9 فریم بر ثانیه، نشان دهنده دمای 43.5 درجه سانتی‌گرادی گوشی با این حالت است.

حالت حداکثری

این حالت مناسب گیمرها و افراد حرفه‌ای است. به طور مثال، با فعال بودن این حالت بعد از 30 دقیقه اجرای بازی Yuan Shen، دمای دستگاه روی 48 درجه سانتی‌گراد باقی می‌ماند. در حالی که فریم ریت، 57 فریم بر ثانیه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*