عجیب ترین گجت

اینها عجیب ترین گجت هایی هستند که می‌توان از بازار خرید

در کنار گجت‌های هوشمند کارآمد لوازمی وجود دارند که از معرفیشان تعجب خواهید کرد، در اینجا به معرفی عجیب ترین گجت های موجود در بازار می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید این روزها شاهد انقلاب عظیمی در میان ابزارهای هوشمند هستیم، در واقع هر وسیله یا گجتی که بتواند اتصال بی‌سیم داشته باشد از یخچال و لامپ خانه گرفته تا سنسورهای تشخیص دود و زنگ درها همگی می‌توانند دچار این تغییرات و پیشرفت‌ها شوند. در حالیکه بسیاری از گجت‌های هوشمند کاربرد گسترده‌ای دارند و بسیاری دیگر مشکلات خاص و ویژه ما را حل می‌کنند، دستگاه‌های عجیب و غریب زیادی هم وجود دارند که از معرفی‌شان تعجب خواهید کرد. از این رو قصد داریم تا در این مطلب عجیب ترین گجت های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که گرچه این این لوازم عجیب بنظر می‌رسند، اما هنوز هم می‌توانند مفید واقع شوند و نمی‌توان آن‌ها را بی‌ارزش دانست. پس به خاطر داشته باشید که لوازم عجیب هم می‌توانند کاربردی و مفید باشند.

توستر Revolution InstaGLO R180

حدود ۱۰ سالی است که بسیاری از لوازم آشپزخانه به ابزارهای خانگی هوشمند متصل به اینترنت تبدیل شده‌اند. این تحولات باعث شد که شرکت‌ها به فکر تولید لوازم آشپزخانه همراه با نمایشگر و اتصالات Wi-Fi بیفتند.

توستر هوشمند InstaGLO R180 از برند Revolution به احتمال زیاد گران‌ترین توستری است که تا به حال دیده‌ایم. با آنکه این توستر به اینترنت متصل نمی‌شود یا با هیچ اپ موبایلی سینک نمی‌شود، در عوض یک نمایشگر لمسی بزرگ در قسمت جلویی این توستر تعبیه شده و برای برشته کردن کامل از یک الگوریتم تست کردن هوشمند استفاده می‌کند. علاوه بر این به شما ۵ برنامه مختلف برای پخت نان تست، نان‌های شیرین، کلوچه‌های انگلیسی، پاپ تارت‌ها و حتی وافل همراه با حالت‌های منجمد، تازه یا دوباره گرم کردن ارائه می‌دهد.

عجیب ترین گجت

برای تست کردن هر چیزی هفت سطح مختلف وجود دارد که با توجه به آن می‌توانید میزان برشته شدن را خودتان انتخاب کنید، این سطح از برشته کردن سبک و سطحی گرفته تا مرز سوزاندن. با آنکه قیمت این توستر کمی بالا بنظر می‌رسد، اما قطعا همه‌ی ما به حدی تکه‌های نان را با توسترهای ارزان قیمت سوزانده‌ایم که ارزش ارتقای آن به توستر R180 را بدانیم. به هر حال، خرید توستری با قیمت ۳۰۰۰ دلار خیلی هم ضروری و واجب نیست و بهتر است افرادی که از طرفداران نان تست هستند و شرایط مالی خوبی دارند به خرید آن فکر کنند.

ساعت زنگ دار Ruggie

بیدار شدن و دل کندن از رختخواب یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است همه‌ی ما با آن روبرو هستیم. همه می‌دانند که زدن دکمه Snooze (چرت زدن) ساعت صبح‌ها به خصوص در روزهای شلوغ و پرکار چه حسی دارد . ساعت زنگ دار Ruggie که در لیست عجیب ترین گجت های حال حاضر حضور دارد، ادعا می‌کند که برای حل این موضوع راه حلی پیدا کرده و ممکن است کارکرد آن کمی عجیب باشد.

عجیب ترین گجت

همانطور که از نامش پیداست، کلمه‌ی Rug – فرش در نام این ساعت به کار رفته است. عملکرد این ساعت به این صورت است که صبح‌ها وقتی آلارم آن به صدا درآمد باید به مدت حداقل ۳ و حداکثر ۳۰ ثانیه روی آن بایستید تا زنگ هشدار آن خاموش شود. به این ترتیب شما برای خاموش کردن آلارم ساعت خود ایستاده و از رختخواب خارج شده‌اید که در نتیجه این امر می‌تواند احتمال بازگشت به رختخواب را کاهش دهد.

سازندگان ساعت Ruggie می‌گویند که این ساعت به یک زنگ با صدای بسیار بلند مجهز شده که حتی می‌تواند افرادی که خواب بسیار سنگینی دارند را نیز از خواب بیدار کند. پس از خاموش کردن صدای هشدار آن روزانه شما یک پیام تایید یا انگیزشی دریافت خواهید کرد. بنابراین پس از آنکه به سختی و به این شکل شما را از خواب بیدار کرده، پیام مثبتی برای شما دارد.

بشقاب هوشمند SmartPlate

اکثر افرادی که تلاش کرده‌اند از طریق کالری شماری وزن کم کنند می‌گویند که این روش اصلا ساده نیست و گاهی اوقات می‌تواند گیج کننده باشد. زیرا اطمینان و اندازه گیری دقیق همه چیز به صورت همیشه کار دشواریست. در حالیکه اپلیکیشنی مثل برنامه MyFitnessPal در کنار ترازوی آشپزخانه به کاهش وزن شما کمک می‌کند، SmartPlate که یکی از عجیب ترین گجت های بازار است سعی دارد تا خودش به تنهایی و بدون نیاز به ترازو این کار را انجام دهد.

عجیب ترین گجت

اگر از طرفداران برنامه تلویزیونی Shark Tank بوده باشید، احتمالا به خاطر می‌آورید که در یکی از اپیزود‌های این برنامه قبل از آنکه نماینده این شرکت بخواهد محصول را برای تماشاگران معرفی کند، Smartplate روی زمین افتاد و آتش گرفت. اسمارت پلیت محصول همه کاره‌ای بود که غذاهای شما را با استفاده از ترازوها و دوربین‌هایی که روی آن سوار بود اسکن و وزن می‌کرد. اما این روزها این کار توسط سه محصول مختلف شامل بشقاب، ترازو و یک اپلیکیشن موبایل انجام می‌شود.

با توجه به مشخصات SmartPlate در سایت آمازون اپ این محصول می‌تواند به طور خودکار ۱۵۰۰ غذا را شناسایی کند. همچنین می‌تواند مانند برنامه MyFitnessPal بارکدها را اسکن کند و علاوه بر این دارای پایگاه داده با اطلاعات تغذیه از ۳۰۰۰۰۰ رستوران است. گرچه ممکن است روند شمارش کالری غذا را برای شما ساده کند اما پرداخت ۳۰۰ دلار برای این بشقاب و اشتراک یک ساله برای آن، می‌تواند سنگین و بیشتر از حد تصور ما باشد.

کوکتل ساز Bartesian

همانطور که در ابتدا گفتیم «عجیب» لزوما به معنای «بد» بودن نیست و ممکن است کوکتل ساز Bartesian بهترین مثال از این قانون در لیست ما باشد. این دستگاه که در بین عجیب ترین گجت های بازار دیده می‌شود، وسیله‌ای کاربردی برای آن دسته از افرادیست که می‌خواهند کوکتل و نوشیدنی‌های مخلوط را در خانه درست کنند، اما اطلاعات کافی در این زمینه ندارند.

عجیب ترین گجت

روش استفاده از آن ساده است، دستگاه را با آب و مایعات مورد نظر خود پر کنید، سپس تصمیم بگیرید که چه کوکتلی می‌خواهید درست کنید و کپسول کوکتل Bartesian مناسب را در آن بیندازید. این کپسول حاوی تمام میکسرهای مورد نیاز برای نوشیدنی‌های مورد نظر است و همچنین بارکدی دارد که Bartesian از آن برای تشخیص کوکتل انتخابی شما استفاده می‌کند. این دستگاه به شما می‌گوید که از چه نوع لیوانی استفاده کنید، فقط باید آن لیوان را زیر دهانه قرار دهید و نوشیدنی خود را تحویل بگیرید.

این محصول یک وسیله خاص است و بنظر می‌رسد که به جای میز آشپزخانه به یک آزمایشگاه شیمی تعلق دارد. با توجه به قیمت ۲۰ دلاری بسته ۸ تایی این کپسول‌ها و قیمت ۲۴۹.۹۹ دلاری خود کوکتل ساز، مطمئنا دستگاه ارزانی نیست.

موبایل بلوتوثی Banana Phone

در انتهای لیست عجیب ترین گجت های موجود در بازار می‌خواهیم به یک وسیله‌ی عجیب و غریب که بیشتر هم می‌توان آن را بی‌فایده دانست اشاره کنیم. Banana Phone که سازندگان آن برای شوخی و سرگرمی آن را طراحی کرده‌اند، اساسا یک بلندگو و میکروفون بلوتوثی است که می‌توان آن را با گوشی هوشمند جفت – pair و برای تماس از آن استفاده کرد. بله در عصر حاضر شما می‌توانید با استفاده از تلفنی که به شکل یک موز است با جای دیگری در جهان ارتباط تلفنی داشته باشید.

عجیب ترین گجت

این تلفن موزی شکل با اندروید و iOS سازگار است و یک چیز عجیب و غریب به تمام معناست. برد بلوتوث این دستگاه ۶۰ فوت است و در صورت استفاده نکردن از آن به عنوان گوشی می‌توانید از اسپیکر آن برای موزیک گوش دادن استفاده کنید. علاوه بر این می‌توان همراه آن از دستیار گوگل یا سیری اپل استفاده کنید. اگر آن را کامل شارژ کنید می‌توانید ۲۰ ساعت با آن مکالمه کنید.

سازندگان این دستگاه می‌گویند که ۲ درصد از درآمد کل Banana Phone به حمایت از حفاظت گوریل‌ها در جمهوری دموکراتیک کنگو اهدا می‌شود. بنابراین نه تنها شما از یک گوشی جالب استفاده می‌کنید، بلکه می‌توانید از انقراض میمون بزرگ آفریقایی جلوگیری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*