ون های الکتریکی آمازون

ون های الکتریکی آمازون شما را شگفت زده خواهد کرد

اندازه ون های الکتریکی آمازون ساخته Rivian، قطعاً شما را شگفت‌زده می‌کند. در ادامه ویدئو و تصاویری از ون برقی آمازون را مشاهده کنید.

سال 2019 آمازون از سفارش تولید 100 هزار ون برقی به شرکت نوآور در حوزه خودروهای برقی «ریویان» (Rivian) خبر داد و همچنین، یک سال بعد اعلام کرد که 10 هزار دستگاه از ون های الکتریکی آمازون تا سال 2022 در ایالات متحده آمریکا شروع به کار خواهند کرد. با افزایش تعداد ون‌های الکتریکی فعال این شرکت به مرور زمان، اکنون افرادی که در سطح شهر آن‌ها را مشاهده می‌کنند از اندازه بزرگشان متعجب خواهند شد از آنجا که احتمالاً هیچ‌کس انتظار نداشته این ون‌ها در این حد حجیم باشند.

ون های الکتریکی آمازون ریویان

فعال حوزه خودروهای برقی MissGoElectric نیز به‌تازگی در توییتر ویدئویی را از یک ون الکتریکی آمازون در یک ایستگاه شارژ در وودهیون میشیگان منتشر کرده و نسبت به اندازه بزرگ آن ابراز تعجب کرده است.

آمازون تاکنون گزینه‌های مختلفی را جهت تحویل کالاهای خود به کار گرفته است؛ از ون‌های باری مرسوم گرفته تا کامیون‌ها. با این حال، ون های الکتریکی آمازون ساخته ریویان با شکل و شمایل و طراحی منحصر به فرد خود کاملاً متمایز از بقیه هستند. جالب است که ریویان به‌جای ساخت ون‌های کوچک‌تر جهت افزایش برد مسافت، تصمیم گرفته آن‌ها را در این اندازه با این طراحی تولید کند.

ون های الکتریکی آمازون ریویان

همان‌طور که از ریویان انتظار می‌رود، در ون های التریکی آمازون امکانات ایمنی و کاربردی پیشرفته‌ای پیاده‌سازی شده است تا این ون‌ها ضمن سازگار بودن با محیط زیست، همچنان خواسته‌های آمازون از یک ون تحویل بار را برآورده کنند. آمازون به‌عنوان بخشی از برنامه خود با هدف سازگارتر کردن کسب و کارش با محیط زیست، اقدام به مشارکت با ریویان کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*