ایران بایننس

اضافه شدن 500 ارز دیجیتال به لیست ارزهای صرافی ایران بایننس

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس که یکی از برترین پلتفرم‌های داخلی در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است، به تازگی 500 ارز دیجیتال را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کرده است. به این ترتیب این صرافی به تنها پلتفرم داخلی تبدیل شده که چنین تنوع بالایی را به کاربرانش ارائه می‌دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد این صرافی به شما بدهیم.

ایران بایننس که جزو اولین صرافی های ارز دیجیتال داخلی است، در سال‌های گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به رغم وجود تحریم و محدودیت‌های متعدد، بهترین خدمات را به مخاطبانش ارائه دهد. از آخرین اقدامات تیم این پلتفرم، می‌توان به اضافه شدن 500 ارز دیجیتال به لیست ارزهای این صرافی اشاره کرد. تا قبل از این هیچ کدام از صرافی های داخلی، چنین لیست کاملی را برای خرید و فروش در اختیار کاربرانشان قرار نداده بودند. در صورتی که در بازار کریپتوکارنسی‌ها فعالیت داشته باشین، حتما در مورد مشکلات خرید از صرافی های خارجی، کارمزد بسیار بالای تراکنش‌ها و تبدیل ریال به تتر، تعداد محدود ارزها در پلتفرم‌های داخلی و. . . اطلاع دارین. اما به لطف این قابلیت جدید در ایران بایننس، تمامی این مسائل برطرف می‌شود.

احتمالا نام ایران بایننس برای شما یادآور صرافی ارز دیجیتال Binance باشد و فکر کنید که این پلتفرم یک شعبه از بایننس در ایران است؛ اما این‌طور نیست و ایران بایننس یک پلتفرم معاملاتی کاملا مستقل است. این صرافی به وسیله جمعی از مهندسان توانمند ایرانی به‌وجود آمده که مشکلات موجود در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در داخل ایران را برطرف کند. این صرافی با لیست 500 ارز دیجیتال مختلف و برخورداری از تیم پشتیبانی حرفه ای، به برترین پلتفرم برای خرید ارز دیجیتال در داخل کشورمان تبدیل شده است.

متاسفانه به دلیل تجارب تلخ کلاهبرداری در صرافی های داخلی، بیشتر هموطنانمان پلتفرم‌های خارجی را برای معاملاتشان انتخاب میکنند؛ حتی برخی از افراد، از مدارک جعلی برای احراز هویت در این صرافی‌ها استفاده کرده‌اند که در صورت بروز هر گونه مشکل، ممکن است تحت تعقیب قضایی قرار گیرند. البته پلتفرم‌های داخلی معتبری وجود دارند که آزمون خود را پس داده‌­اند. ایران بایننس نیز یکی از قابل اعتمادترین صرافی های داخلی است که بیش از 5 سال بدون هیچ مشکلی در حوزه رمز ارزها فعالیت داشته. این صرافی امکانات و مزیت‌های دیگری نیز دارد که در قسمت معرفی این صرافی مفصلاً در مورد آن صحبت می‌کنیم.

ارز دیجیتال بخریم یا نه؟

دنیای اطراف ما دائما در حال رشد و توسعه است. با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی همه چیز در آینده کاملا دیجیتالی خواهد شد. در حال حاضر زمینه‌های به‌وجود آمدن چنین دنیایی دارد پایه‌گذاری می‌شود. شاید نتوان به طور قطع پیش‌بینی کرد که آینده جهان، چه شکل و شمایلی دارد؛ اما بدون شک پول و مبادلات مالی در چنین دنیایی، به وسیله ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. با گذشت زمان افراد بیشتری به ارزهای دیجیتال و ارزهای متاورس و آینده‌­ی آنها علاقه‌مند شده‌اند و تو این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شاید ما جزو خوش‌شانس‌ترین افراد قرن باشیم، چرا که رمز ارزها تازه در ابتدای مسیر پیشرفت و توسعه خود قرار دارند.

در گذشته بازار ارزهای دیجیتال فقط به چند ارز محدود می‌شد؛ ولی الان پروژه‌های متعددی در بستر بلاک چین به‌وجود آمده‌اند که هر کدام یک ارز دیجیتال اختصاصی دارد و حتی می‌توان برای خرید زمین در متاورس ارز مختص آن را خریداری نمود. این پروژه‌ها پتانسیل رشد بالایی را دارند ولی نباید سرمایه گذاری در آنها، شما را از بیت کوین که پادشاه دنیای کریپتوکارنسی است، غافل کند. خرید بیت کوین همواره در بلند مدت سودده بوده و با توجه به تفکری که پشت این ارز قرار داره، به احتمال زیاد بیت کوین رمز ارزی است که به عنوان پول در آینده کاربرد خواهد داشت.

خرید ارز دیجیتال از صرافی داخلی یا خارجی؟

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که افراد تازه کار برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال پیش می­‌آید، این است که از صرافی داخلی برای خرید ارز دیجیتال مثل خرید بیت کوین استفاده کنیم یا خارجی؟ با توجه به اطلاعاتی که در این قسمت به شما می‌دهیم، یک بار برای همیشه به این پرسش پاسخ خواهیم داد. در سال‌های گذشته بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه کرده و به یکی از پرسود ترین سرمایه‌گذاری‌ها تبدیل شده است. ایرانیان پس از ریزش بورس و ضررهای هنگفتی که متحمل شدن، به سمت رمز ارزها متمایل شدند. جالب است بدانید که خرید آلت کوین‌ها در بین ایرانی‌ها نسبت به سرمایه گذاری در بیت کوین متداول‌تر است.

ایران بایننس

اما با توجه به تحریم‌های مالی که بر علیه کشورمان وجود دارند، اکثر پلتفرم‌های خارجی معتبر، حاضر به ارائه خدمات به ایرانی‌ها نبودن؛ در بین صرافی های خارجی که در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارند، Binance به عنوان بهترین صرافی شناخته می‌شود و بیشترین حجم معاملات نیز مربوط به همین صرافی است. قبلا با استفاده از یک VPN یا VPS معتبر، امکان استفاده از این صرافی وجود داشت. اما در حال حاضر احراز هویت در این صرافی اجباری شده است و با مدارک ایرانی نمی‌توان در این پلتفرم فعالیت کرد.

برخی از ایرانیان برای دور زدن این محدودیت، از پاسپورت‌های جعلی استفاده می‌کنند که کمترین ریسک این کار، بلوکه شدن حساب کاربری و از دست دادن سرمایه است. البته برخی از صرافی های خارجی این محدودیت‌ها را ندارند ولی به احتمال زیاد با افزایش فشار دولت‌ها برای دریافت مالیات از سود حاصل از معاملات ارز دیجیتال، احراز هویت در تمامی صرافی‌ها اجباری شود. از طرف دیگر برای فعالیت در این پلتفرم‌ها به دلار دیجیتالی (USDT، USDC یا DAI) نیاز دارید؛ که این دلارها را باید از صرافی های داخلی تهیه و به حساب کاربری خود ارسال کنید. توجه داشته باشید که برای این کار دو کارمزد مختلف توسط صرافی و شبکه از شما دریافت می‌شود. همچنین برای خرید ارز دیجیتال مورد نظرتان نیز باید کارمزدی را به صرافی خارجی پرداخت کنید. در حالی که با یک دو دو تا چهار تا می‌توان به این نتیجه رسید که با خرید ارز دیجیتال از صرافی های داخلی، در مجموع کارمزد کمتری پرداخت می‌کنید.

در پلتفرم‌های خارجی تمامی خدمات و امکانات به زبان انگلیسی هستند و به همین دلیل برای استفاده از آنها یک سطح مقدماتی از زبان انگلیسی ضروری است. اما اگر مشکلی برایتان پیش آید یا اینکه سوالی از پشتیبانی داشته باشید، این سطح مقدماتی نمی‌تواند منظور شما را به درستی به مخاطب برساند. همچنین با توجه به تعداد بسیار زیاد مشتریان این صرافی‌ها، پاسخگویی کمی طول می‌کشد. اما در پلتفرم‌های داخلی امکان چت و حتی تماس تلفنی با بخش پشتیبانی سایت وجود دارد. از طرف دیگر مدت پاسخگویی در این پلتفرم‌ها بسیار کمتر است.

معرفی صرافی ایران بایننس:  بایننس ایرانی

با توجه به مشکلاتی که ایرانیان برای فعالیت در بازار رمز ارزها دارند و عدم وجود یک بستر امن که به ایرانیان خدمات دهد؛ احساس نیاز شدیدی به صرافی ارز دیجیتال داخلی وجود داشت. به همین دلیل در سال 1395 صرافی ایران بایننس بنیان‌گذاری شد. البته در آن دوران، کمتر کسی در داخل ایران با این حوزه آشنا بود ولی هم اکنون با افزایش تعداد سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به این حوزه، این پلتفرم نیز مخاطبان بسیاری را جذب کرده و به یکی از بزرگترین بازارهای خرید و فروش ارز دیجیتال در داخل کشور تبدیل شده است.

دلیل محبوبیت این صرافی، کیفیت بالای خدمات و کارمزد بسیار پایین آن است. در بررسی‌هایی که انجام دادیم، ایران بایننس یکی از کمترین کارمزدها را در مقایسه با سایر پلتفرم‌های مشابه دارد. همچنین در این صرافی مراحل احراز هویت و بررسی مدارک ارسال شده کاربرها بسیار سریعتر از سایر رقبا است. در این صرافی بررسی مدارک شناسایی هر کاربر، تقریبا تا یک الی دو ساعت بعد از ارسال مدارک انجام می‌شود. نکته مهمی که توجه ما را به خود جلب کرد، ارائه خدمات احراز هویت در ایام تعطیل هفته بود.

در حال حاضر بیش از 500 ارز دیجیتال مختلف توسط این صرافی پشتیبانی می‌شوند که، تمامی آنها در صرافی بین المللی بایننس وجود دارند. در واقع استفاده از خدمات این صرافی ارز دیجیتال مثل این است که از صرافی بایننس برای معاملاتتان استفاده کنید؛ با این تفاوت که هیچ محدودیتی برای دریافت و استفاده از این خدمات ندارین و به شکل 24 ساعته یک پشتیبان فارسی زبان در دسترس شماست تا مشکلاتتان را رفع کند و به سوالاتتان پاسخگو باشد. همچنین بدون نیاز به تغییر واحد پولی، می‌توانید از با استفاده از ریال اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید. به همین دلیل است که از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس به عنوان یک نسخه از بایننس در ایران یاد می‌شود.

پلتفرم ایران بایننس به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده و استفاده از آن بسیار آسان است. همچنین ویدیوهای آموزشی برای نحوه استفاده از سایت و خرید و فروش برای کاربرها گذاشته شده که برای افراد تازه کار بسیار مفید هستند. از مزیت‌های دیگر این صرافی سرعت بسیار بالای انجام تراکنش‌ها در آن است. به محض اینکه هزینه فاکتور خرید خود را پرداخت کردید، ارز دیجیتال مورد نظر نیز به کیف پول شما واریز می‌شود. در واقع این صرافی ارز دیجیتال کاملا اتوماتیک است و پردازش سفارش‌های شما بدون معطلی و اتلاف وقت صورت می‌گیرد. به لطف این سیستم اتوماتیک، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تونین خرید و فروش کنین.

ایران بایننس

چرا باید از ایران بایننس استفاده کنیم؟

صرافی های متعددی در حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارند که بیشترشان در سال‌های اخیر به‌وجود آمده‌اند. ایران بایننس نیز یکی از این پلتفرم‌های معاملاتی است که از ابتدای ورود رمز ارزها به ایران به‌وجود آمده. دلایل متعددی وجود دارند که ما را مجاب به استفاده از این صرافی می‌کنند. در ادامه برخی از این دلایل را بررسی می‌کنیم تا خودتان برای انتخاب این صرافی و خرید ارز دیجیتال از آن داوری کنید:

  • احراز هویت سریع: برترین مزیت ایران بایننس که آن را یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا می‌کند، احراز هویت بسیار سریع است. اگر به محض ثبت نام مدارک خود را برای احراز هویت بفرستید، تا پایان آن روز کاری، مدارک بررسی و نتیجه به شما اعلام می‌شود.
  • استفاده آسان: با توجه به این که بیشتر فعالان بازار ارزهای دیجیتال به تازگی وارد این بازار شده‌اند و اطلاعات چندان زیادی را ندارند، پلتفرم معاملاتی ایران بایننس به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است.
  • تنوع بسیار بالا: همانطور که اشاره کردیم، در حال حاضر بیش از 500 ارز مختلف توسط این صرافی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌شوند. این تعداد ارز در بین پلتفرم‌های مختلف داخلی بی نظیر است.
  • کمترین کارمزد ممکن: میزان کارمزد دریافتی از کاربرهای این صرافی به نحوی تعیین شده است که کمترین میزان ممکن باشد. همچنین ایران بایننس با پشتیبانی از شبکه‌های BEP 2 و BEP 20 این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که با کمترین کارمزد ارزهای دیجیتال مد نظر خود را بعد از خرید به کیف پول شخصی انتقال دهند.
  • امنیت بالا: بیشتر صرافی های داخلی بعد از خرید یه ارز دیجیتال، آن رمز ارز را در کیف پول داخلی خود نگهداری می‌کنند. در این صورت اگر سایت صرافی هک شود، احتمال به سرقت رفتن سرمایه‌های شما نیز وجود دارد. اما در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس بعد از خرید یک رمز ارز، بلافاصله آن ارز به کیف پولتان ارسال می‌شود.
  • اعتبار: بیش از 5 سال است که این صرافی ارز دیجیتال به ایرانیان داخل کشور خدمات خرید و فروش در حوزه ارزهای دیجیتال را می‌دهد. با توجه به میزان بالای رضایت مشتریان این پلتفرم، می‌توانید با خیالی آسوده به این صرافی ارز دیجیتال اعتماد کنید.

کلام پایانی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از پرریسک ترین روش‌های سرمایه گذاری است، اما در صورت داشتن علم و دانش کافی می‌تواند بسیار پر سود باشد. برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به یک بستر و پلتفرم معتبر نیاز خواهید داشت که صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس می‌تواند تمامی نیازهای شما را برآورده کند. این صرافی به تازگی 500 ارز دیجیتال مختلف را به لیست خود اضافه کرده است که در نوع خود بسیار بی نظیر می‌باشد. با این صرافی دیگر نیازی به پلتفرم‌های خارجی و استفاده از روش‌های مختلف برای دور زدن تحریم‌ها نخواهید داشت.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*