محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021

فهرست محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021 منتشر شده که نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی در سال گذشته، محبوبیت زیادی بین کاربران داشته‌اند.

از زمانی که گوشی‌های هوشمند وارد بازار شدند، کاربران مدت زمان بیشتری را صرف استفاده از گوشی خود می‌کنند و محتوای دیجیتالی کافی برای استفاده وجود ندارد. شرکت Apptopia مطابق هر سال، فهرستی از محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021 را منتشر کرده است تا اگر نمی‌دانید باید از چه برنامه‌هایی استفاده کنید، از آن کمک بگیرید.

پیش‌بینی آن آسان بود که محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان اغلب شبکه‌های اجتماعی باشند. این شرکت فهرستی از 10 اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی که بیشتر از سایر برنامه‌ها در سال 2021 دانلود شده‌اند را منتشر کرده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021

اپلیکیشن TikTok با اقتدار در جایگاه نخست قرار گرفته است. در سالی که گذشت، این اپلیکیشن 656 میلیون بار دانلود شده است. سه رتبه بعدی، همگی اپلیکیشن‌های تحت امر کمپانی متا یعنی اینستاگرام، فیسبوک و واتساپ به ترتیب با 545، 416 و 395 میلیون بار دانلود هستند. تلگرام، اسنپ چت، زوم و مسنجر جایگاه پنجم تا هشتم را به خود اختصاص داده‌اند. اما رتبه بعدی در اختیار یک اپلیکیشن تازه ورود به نام CapCut است. این اپلیکیشن که توسط شرکت ByteDance (صاحب تیک تاک) توسعه پیدا کرده، یک ابزار ویرایش ویدیو محبوب است. در رتبه دهم هم نام اسپاتیفای با 203 میلیون بار دانلود به چشم می‌خورد.

اما آمار در ایالات متحده کمی متفاوت است. اپلیکیشن‌هایی مثل اسپاتیفای و تلگرام به قدر کافی محبوب نبوده‌اند که در این فهرست جای بگیرند. در عوض اپلیکیشن YouTube و HBO Max جزو این فهرست 10 تایی هستند. اما اپلیکیشن تیک تاک با 94 میلیون بار دانلود در ایالات متحده هم در صدر فهرست محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021 قرار گرفته است.

محبوب ترین اپلیکیشن های موبایل در سال 2021

سرویس Cloudflare هم فهرست محبوب‌ترین منابع اینترنت در سال 2021 را منتشر کرده است که نشان می‌دهد امسال دیگر دامنه Google.com که شامل خدمات مختلفی می‌شود، رتبه نخست را از دست داده است و حالا TikTok.com این جایگاه را تصاحب کرده است. فهرست 10 دامنه محبوب امسال به ترتیب زیر است:

  1. TikTok.com
  2. Google.com
  3. Facebook.com
  4. Microsoft.com
  5. Apple.com
  6. Amazon.com
  7. Netflix.com
  8. Youtube.com
  9. Twitter.com
  10. Whatsapp.com

این درحالیست که فهرست 10 دامنه محبوب سال گذشته به ترتیب زیر بود:

  1. Google.com
  2. Facebook.com
  3. Microsoft.com
  4. Apple.com
  5. Netflix.com
  6. Amazon.com
  7. TikTok.com
  8. Youtube.com
  9. Instagram.com
  10. Twitter.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*