شیائومی 12 Ultra

شیائومی 12 Ultra با لنز سوپر تله فتو پریسکوپ تا اسفند به بازار عرضه خواهد شد

شیائومی قصد دارد پرچمدار واقعی خود را با نام Xiaomi 12 Ultra تا اسفند ماه روانه بازار کند. شیائومی 12 Ultra به لنز سوپر تله فوتو پریسکوپ مجهز شده است.

چند روز قبل شیائومی از سه گوشی شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی 12 پرو در چین رونمایی کرد. در چند وقت اخیر اطلاعات زیادی از یک گوشی دیگر به نام شیائومی 12 Ultra نیز لو رفته بود؛ اما شرکت چینی از آن مدل پرده برداری نکرد.

معرفی شیائومی 12 Ultra نزدیک است

شیائومی 12 Ultra

حالا دیجیتال چت استیشن، افشاگر معروف اعلام کرده است که این گوشی شاید پس از جشن سال نو چینی معرفی شود. جشن سال نو چینی از ۱۲ بهمن ماه آغاز خواهد شد و به همن خاطر می‌توان انتظار داشت که پرچمدار شیائومی در اواخر بهمن ماه یا نهایتا اوایل اسفند معرفی شود.

همانند سایر گوشی‌های سری شیائومی 12، مدل اولترا نیز ابتدا در چین عرضه خواهد شد و سپس وارد بازار‌های جهانی می‌شود. این افشاگر همچنین اعلام کرد که شیائومی 12 اولترا با نام رمز L1 شناخته می‌شود و قابلیت‌های مهمی در بخش دوربین دارد که یکی از آنها یک لنز سوپر تله فوتو پریسکوپ است.

پیشتر نیز مشخص شده بود که لایکا در بخش دوربین این گوشی با شیائومی همکاری داشته است. شرکت لایکا اخیرا به همکاری خود با هواوی خاتمه داده است و شاید همین نیز سبب شکل‌گیری یک رابطه موفق با شیائومی شود.

شیائومی 12 Ultra از مجموعا ۴ دوربین در بدنه پشتی خود بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN5، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابری، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری اپتیکال و یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر می‌شوند.

شیائومی 12 Ultra

لو رفتن قاب محافظ شیائومی 12 اولترا نیز سبب شد که با طراحی بخش دوربین این گوشی آشنا شویم. بر خلاف نسل گذشته، 12 اولترا از یک ماژول دایره‌ای شکل در بدنه پشتی بهره خواهد برد. همچنین شیائومی در مدل می 11 اولترا یک نمایشگر کوچک را نیز کنار ماژول دوربین پشتی قرار داده بود؛ اما ظاهرا خبری از این ماژول در مدل جدید نیست.

حالا بیایید کمی از دوربین فاصله بگیریم. نمایشگر Xiaomi 12 Ultra حدود ۶.۵ یا ۶.۶ اینچ خواهد بود و رزولوشن 2K را ارائه خواهد داد. این مشخصات یادآور نمایشگر گوشی تازه معرفی شده شیائومی 12 پرو هستند. همچنین توان پردازشی این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین خواهد شد.

از دیگر مشخصات شیائومی 12 Ultra می‌توان به حسگر اولتراسونیک در زیر نمایشگر و سرعت شارژ فوق‌العاده بالای ۱۲۰ وات اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*