اندروید 11 سرفیس دوئو

مایکروسافت رسما در پروژه اندروید 11 سرفیس دوئو شکست خورده است

انگار مشکلات Surface Duo برای خریداران این گوشی تاشو کافی نبوده است و این افراد حالا باید شکست مایکروسافت در پروژه اندروید 11 سرفیس دوئو را هم تحمل کنند.

در ماه سپتامبر مایکروسافت اعلام کرد که تا پایان سال میلادی جاری آپدیت اندروید 11 را برای نسل اول سرفیس دوئو منتشر خواهد کرد. ردموندی‌ها در بیانیه خود اعلام کردند همچنان نسبت به ارائه آپدیت‌های نرم افزاری برای Surface Duo خود را متعهد می‌دانند و در حال تلاش برای انتشار اندروید 11 برای کاربران این گوشی تاشو هستند.

عملکردی فاجعه‌بار مایکروسافت در ارائه آپدیت اندروید 11 برای سرفیس دوئو

اندروید 11 سرفیس دوئو

کاربران صبور سرفیس دوئو که تاکنون از همه نظر با یک دستگاه آزمایشی کنار آمده‌اند، منتظر بودند با دریافت اندروید 11 برخی از مشکلات خود را حل شده ببینند که ظاهرا مایکروسافت در این زمینه نیز آنها را ناامید کرده است. البته مایکروسافت گوگل را در این زمینه سرزنش می‌کند.

ظاهرا ردموندی‌ها چند وقتی است که به صورت داخلی روی آپدیت اندروید 11 کار کرده‌اند و در نهایت آن را برای تایید نهایی به گوگل داده‌اند. با توجه به اینکه هر دو شرکت هم اکنون در تعطیلات سال نو میلادی به سر می‌برند، احتمالا در بهترین حالت این آپدیت تا اواخر دی ماه به تعویق خواهد افتاد.

مایکروسافت وعده سه سال آپدیت نرم افزاری را برای سرفیس دوئو داده بود که یعنی کاربران این دستگاه تا سال ۲۰۲۳ می‌توانند منتظر دریافت بروزرسانی‌های جدید باشند؛ اما مشکل اینجاست که مایکروسافت از نظر آپدیت سیستم عامل یک سال از جدیدترین نسخه اندروید عقب است و به همین خاطر وعده آنها آنچنان ارزشی ندارد.

اندروید 11 سرفیس دوئو

متاسفانه مایکروسافت همچنان اهمیت چندانی به بازار گوشی‌های هوشمند نمی‌دهد و بیشتر تمرکز خود را روی دسکتاپ گذاشته است. این رویکرد در مورد ویندوزفون نیز کاملا مشهود بود و حتی می‌توان آن را یکی از دلایل شکست ردموندی‌ها در آن بخش دانست.

مایکروسافت در حالی هنوز نتوانسته آپدیت اندروید 11 را برای سرفیس دوئو منتشر کند که سامسونگ بروزرسانی اندروید 12 را حتی برای گوشی‌های سال ۲۰۱۹ مثل گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 و البته نسل اول گلکسی فولد منتشر کرده است. همین نیز نشان می‌دهد که در رابطه با پشتیبانی نرم‌افزاری می‌شود، کاربران Surface Duo شرکت درستی را انتخاب نکرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*