مانیتور جدید سامسونگ

سامسونگ در آستانه نمایشگاه CES 2022 از 3 مانیتور جدید رونمایی کرد

سه مانیتور جدید سامسونگ با اهداف گیمرها، کاربران خانگی و همچنین طراحان و گرافیست‌ها پیش از برگزاری CES 2022 معرفی شدند. هر سه نمایشگر 4K هستند.

سامسونگ پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه CES 2022 از سه مانیتور جدید 4K UHD VA رونمایی کرد. یکی از آن‌ها ماینتور منحنی ۳۲ اینچی Odyssey Neo G8، جدیدترین مانیتور گیمینگ پرچمدار سامسونگ است. این نمایشگر از فناوری نور پس زمینه مدرن mini-LED برای ارائه کنتراست بهتر و همچنین فناوری Quantum Dot برای ارائه رنگ‌های شاداب‌تر استفاده می‌کند. نمایشگر سامسونگ موفق به کسب گواهی HDR 2000 برای محدوده دینامیکی فوق گسترده شده و اولین نمایشگر 4K جهان لقب گرفته که نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی را برای اجرای لذت‌بخش و روان بازی‌ها ارائه می‌کند.

مانیتور جدید سامسونگ

مانیتور سامسونگ همچنین مثل مدل گران قیمت‌تر Neo G9 از انحنای 1000R استفاده می‌کند و حتی طراحی آن هم شبیه به این مدل است. با این تفاوت که سامسونگ یک مد جدید را به مانیتور خود اضافه کرده که رنگ‌های به نمایش درآمده روی صفحه نمایش را تشخیص می‌دهد و آن‌ها را از طریق هسته پشتی خودش پخش می‌کند. سامسونگ این هسته نوری جدید را “CoreSync” نامیده و می‌گوید باعث درگیرتر شدن کاربران با بازی می‌شود.

مانیتور هوشمند M8؛ یک مانیتور چند‌منظوره

مانیتور جدید سامسونگ

سامسونگ همچنین از یک نمایشگر جدید به نام Smart Monitor M8 رونمایی کرده که نسل جدید مدل M7 عرضه شده در سال گذشته است. مثل یک تلویزیون هوشمند، این مانیتور نیز با یک ریموت کنترل و یک ستاپ باکس داخلی همراه است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از اپلیکیشن‌هایی مثل نتفلیکس بتوانند فیلم‌ها و سریال‌های محبوبشان را ببینند. این گزینه خوبی برای زمانیست که از مانیتور برای کار استفاده نمی‌کنید و می‌خواهید از آن به عنوان یک هاب کنترل SmartThings استفاده کنید.

این مانیتور جدید هم مثل نمایشگر گیمینگ Odyssey Neo G8 رزولوشن 4K دارد، اما نرخ رفرش ۲۴۰ هرتزی را ارائه نمی‌کند و نرخ رفرش آن ۶۰ هرتزی است. این نمایشگر از ۱.۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و ۹۹ درصد فضای رنگی sRGB را با اوج روشنایی ۴۰۰ نیتی خود پوشش می‌دهد. سامسونگ یک وب‌کم متحرک مغناطیسی به نام SlimFit Cam را نیز همراه این مانیتور عرضه کرده است که بدون نیاز به یک کامپیوتر، می‌توانید از آن به عنوان دوربین در اپلیکیشن‌های کنفرانس ویدیویی مثل Google Duo استفاده کنید.

مانیتور S8، تولیدکنندگان محتوا و طراحان را هدف گرفته است

مانیتور جدید سامسونگ

اما سومین نمایشگری که سامسونگ ساعاتی پیش معرفی کرده، High Resolution Monitor S8 نام دارد که با هدف طراحان و خالقین محتوا تولید شده است. این مانیتور در دو نسخه ۲۷ و ۳۲ اینچی عرضه می‌شود، در حالی که هر دو از مشخصات فنی یکسانی برخوردارند. چیزی که خلق کنندگان محتوا را خوشحال می‌کند، پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و اخذ گواهی VESA HDR 600 توسط این مانیتور است.این مانیتور همچنین اولین نمایشگر در جهان است که از UL گواهی Glare Free را کسب کرده است. سامسونگ به لطف یک روکش مات که به طور قابل توجهی بازتاب نور را از صفحه دور می‌کند و این هدیه ارزشمند را به طراحان می‌دهد، موفق به کسب این گواهی شده است.

روی این نمایشگر یک پورت شارژ ۹۰ واتی USB Type-C به همراه پورت LAN نیز قرار گرفته تا بتوانید برای اتصال لپ تاپ و موبایل خود از آن‌ها استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*