آپدیت MIUI 13

آپدیت MIUI 13 برای سری شیائومی می 11 و می پد 5 در چین منتشر شد

در فاصله کمی تا انتشار نسخه نهایی، شیائومی نسخه پایدار آپدیت MIUI 13 برای سری شیائومی می 11 و می پد 5 را برای تسترهای چینی خود منتشر کرد.

شیائومی در رویداد معرفی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ خودش که هفته گذشته برگزار شد، از آپدیت MIUI 13 نیز پرده برداری کرد. این کمپانی گفته است که اولین گوشی‌های واجد شرایط می‌توانند در انتهای فوریه ۲۰۲۲ این آپدیت را دریافت کنند. اما حالا که ماه ژانویه به تازگی آغاز شده، شیائومی نیز نسخه پایدار این بروزرسانی را برای گروه آزمایش کنندگان خود منتشر کرده تا مطمئن شود همه چیز درست پیش می‌رود.

این بروزرسانی در اختیار کاربرانی قرار گرفته است که در کانال بتا خصوصی حضور دارند. اولین دستگاه‌هایی که موفق به دریافت این آپدیت شده‌اند، نسخه چینی تبلت‌های شیائومی پد ۵، پد ۵ پرو و پد ۵ پرو 5G به همراه گوشی می ۱۱ است. اما شماره مدل این محصولات به شرح زیر است:

  • شیائومی پد ۵ : بیلد نامبر V13.0.3.0.RKXCNXM
  • شیائومی پد ۵ پرو: بیلد نامبر V13.0.4.0.RKYCNXM
  • شیائومی پد ۵ پرو ۵ جی: بیلد نامبر V13.0.2.0.RKZCNXM
  • شیائومی می ۱۱: بیلد نامبر V13.0.4.0.SKBCNXM

حجم نسخه پایدار این بروزرسانی برای گوشی شیائومی ۱۱ بیش از ۴ گیگابایت است. این درحالیست که نسخه پایدار می یو آی ۱۳ پد که برای تبلت شیائومی پد ۵ پرو منتشر شده فقط ۶۵۹ مگابایت حجم دارد. این بروزرسانی علاوه بر امکانات جدیدی که مختص MIUI است، با اندروید ۱۲ و امکانات جدید آن نیز همراه است.

انتظار می‌رود این آپدیت در انتهای ژانویه برای عموم کاربران گوشی و تبلت‌های مذکور در چین عرضه شود. متعاقباً این بروزرسانی با کمی تأخیر برای کاربران نسخه بین‌المللی این محصولات نیز منتشر خواهد شد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*