سری شیائومی ۱۲

شیائومی 12 چه زمانی به بازار جهانی عرضه می‌شود؟

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ – Xiaomi 12 وارد بازار چین شده‌اند و در فروش رکوردشکنی کرده‌اند. اما آن‌ها چه زمانی وارد بازارهای جهانی خواهند شد؟

مثل همیشه، دسامبر ماه خیلی پرباری برای گوشی‌سازها نبود، اما سال گذشته شرکت‌های چینی تصمیم گرفتند رویداد معرفی از محصولاتشان را در این ماه برگزار کنند. گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۲ اکنون وارد بازار داخلی چین شده‌اند و از بین آن‌ها مدل گران قیمت‌تر Xiaomi 12 Ultra قرار است از انتهای ماه فوریه به فروش برسد. اما همه این‌ها درحالیست که فروش جهانی گوشی‌های جدید شیائومی هنوز شروع نشده و خود سازنده هم هیچ حرفی در این مورد نزده است.

حالا یکی از افشاگران حوزه موبایل به نام Mukul Sharma می‌گوید که این گوشی‌ها در اواخر ماه فوریه یا اوایل مارس (انتهای زمستان یا به عبارتی اسفند ماه) وارد بازارهای جهانی خواهند شد. در همین زمان، وارد بازار هند هم خواهند شد. وقتی این را با تاریخ آغاز عرضه جهانی گوشی شیائومی می ۱۱ مقایسه می‌کنیم، دیر به نظر می‌رسد. شیائومی، گوشی‌های سری Mi 11 خودش را هشتم فوریه ۲۰۲۱ وارد بازارهای جهانی کرد.

هنوز شیائومی حتی تأیید نکرده که اصلا این گوشی‌ها از بازار چین خارج هم خواهند شد یا فقط در این بازار به فروش می رسند. شاید مثل سال گذشته مدل پرو از بازار چین خارج نشود و فقط شاهد عرضه جهانی دو مدل Xiaomi 12 و 12X باشیم.

از همه مهم‌تر ما تا انتهای فوریه روزشماری می‌کنیم تا زودتر با گوشی افسانه‌ای شیائومی ۱۲ اولترا ملاقات کنیم. این گوشی که در تاریخ مذکور وارد بازار چین می‌شود، با دوربین اصلی مالتی‌ماژول خودش، بهترین گوشی جهان از نظر دوربین لقب خواهد گرفت. اصلی‌ترین مشخصه دوربین‌های این گوشی، یک جفت ماژول دوربین پریسکوپی روی آن است.

آمار فروش سری شیائومی ۱۲ در چین

شیائومی فروش گوشی‌های سری Xiaomi 12 خودش را در آخرین روز سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز کرد که طبق گزارش‌های موجود، در عرض ۵ دقیقه حدوداً ۳۰۰ میلیون دلار به جیب زد! به طور دقیق‌تر شیائومی با گوشی‌های این خانواده در عرض ۵ دقیقه ۱.۷ میلیارد یوان چین (حدود ۲۸۳ میلیون دلار) درآمدزایی کرد رکورد جدیدی برای شیائومی محسوب می‌شود. سال گذشته، در عرض ۵ دقیقه ۱.۵ میلیارد یوان چین (حدود ۲۳۶ میلیون دلار) از فروش گوشی‌های سری Xiaomi Mi 11 به جیب شیائومی رفت.

سری شیائومی ۱۲

هرآنچه باید از گوشی‌های سری Xiaomi 12 بدانید

نخستین مشتریان گوشی شیائومی ۱۲ تأیید می‌کنند که این دیوایس در عین حال هم به خوبی جمع و جور هست و هم یک پرچمدار مدرن محسوب می‌شود. اما به جز ظاهر زیبا، این گوشی‌ها از عملکرد خوبی هم برخوردار هستند و به جدیدترین تراشه پرچمدار شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده‌اند.

شیائومی تصمیم گرفته استراتژی جدیدی را برای گوشی‌های پرچمدار خودش اعمال کند و برای نخستین بار طی این سال‌ها یک گوشی جمع و جور فوق‌العاده باکیفیت را روانه بازار کند. این خانواده با گوشی ۱۲ پرو که به دوربین پیشرفته‌تر و یک نمایشگر بزرگ‌تر از سایر مدل‌ها مجهز است، تکمیل می‌شود. مدل ۱۲ ایکس کاملاً شبیه به مدل اصلی ۱۲ است، اما به جای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد و فاقد پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم است. شیائومی با گوشی‌های نسل جدید خودش، نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران را تأمین می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*