آبگرمکن شیائومی

آبگرمکن جدید شیائومی، هوشمند و جذاب است

شرکت شیائومی به تازگی از یک آبگرمکن هوشمند، جذاب و قدرتمند رونمایی کرده که می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای دوست‌داران تکنولوژی باشد.

با این که در کشور ما بیشتر محصولات شیائومی شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌، پاوربانک، ایرباد و … می‌شود اما این شرکت تقریبا هر چیزی که فکرش را بکنید تولید می‌کند! از جاروبرقی و اسکوتر گرفته تا ترازو و لامپ‌های هوشمند جزو محصولات شیائومی هستند. حالا شیائومی، یک آبگرمکن جدید با نام MIJIA Zero Cold Water Gas Water Heater S1 معرفی کرده که می‌تواند در خانه‌های هوشمند، مورد استفاده قرار بگیرد.

آبگرمکن جدید شیائومی فعلا فقط در کشور چین عرضه خواهد شد. این مدل با قیمت پایه 2399 یوان (حدود 376 دلار) راهی بازار خواهد شد. با وجود این آبگرمکن، دیگر نیازی به صبر کردن برای گرم شدن آب نخواهید داشت. محفظه 18 لیتری این آبگرمکن به صورت فوری آب را گرم می‌کند. با توجه به این مورد، بلافاصله پس از باز کردن شیر آب می‌توانید از آب گرم استفاده کنید.

شیائومی روی این مورد مانور زیادی داده و یکی از مهم‌ترین تبلیغات شیائومی راجع به این آبگرمکن، سرعت بالای گرم کردن آب است. در آبگرمکن Xiaomi، حتی آب موجود در لوله‌ها هم از پیش گرم می‌شوند. این آبگرمکن دقت بالایی نیز دارد و می‌تواند حرارت آب را با دقت ±0.5 درجه سلسیوس تعیین کند.

نصب آب‌گرم‌کن شیائومی نیازی به تغییر در سیستم لوله‌کشی آب گرم ساختمان ندارد. دیگر نکته قابل توجه محصول جدید شیائومی، عدم نیاز به پمپ بازگشت است. با وجود فرکانس متغیر DC، کاربرانی که از آبگرمکن شیائومی استفاده می‌کنند می‌توانند با توجه به نیازشان، دمای آب را مشخص کنند.

آبگرمکن شیائومی دارای دقتی فوق‌العاده است

همان طور که گفتیم دقت آبگرمکن شیائومی بسیار بالاست. این آبگرمکن با سه قابلیت مختلف دمای آب را کنترل می‌کند تا در زمان استفاده از آبگرمکن، تغییر گسترده‌ای در دمای آب به وجود نیاید و نهایت تغییر، 0.5 درجه سلسیوس باشد و در زمان روشن و خاموش شدن، تغییر محسوسی احساس نخواهد شد.

با توجه به وجود سیستم کنترل آتش پیشرفته، دمای حرارت با دقتی فوق‌العاده بررسی می‌شود. زمانی که کاربر تقاضای آب بسیار گرم ندارد، قدرت و شدت آتش نیز کاهش می‌یابد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. حداقل دمای آبگرمکن شیائومی به 35 درجه می‌رسد. زمانی که شما به آب گرم‌تری نیاز داشته باشید، می‌توانید از یکی چهار حالت استحمام موجود استفاده کنید. این حالت‌ها شامل استحمام بزرگ‌سالان، (43 درجه) استحمام راحت (41 درجه)، استحمام خردسالان ( 39 درجه) و استفاده در آشپزخانه (36 درجه) می‌شود.

آبگرمکن شیائومی MIJIA Zero Cold Water Gas Water Heater S1 کاملا هوشمند است و می‌تواند با دیگر وسایل موجود در یک خانه هوشمند، اتصال برقرار کند و استفاده از این آبگرمکن، بسیار کاربردی‌تر شود.

xiaomi-launches-the-mijia-zero-cold-water-gas-water-heater-s1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*